DOW: Fortificare a pozitiei competitive in trimestrul al treilea
Rezultatele financiare aferente intervalului iulie - septembrie 2014 indica o majorare de 5% a cifrei de afaceri realizate de concernul Dow, care a fost generata de cresterea preturilor de livrare, concomitent cu fortificarea cererii in anumite zone-cheie. Astfel, vanzarile globale s-au situat, in intervalul analizat, la 14,4 miliarde USD, o dinamica optima fiind raportata de divizia de mase plastice performante (+9%), precum si de cea de materiale inovatoare (+8%). Din punct de vedere geografic, situatia a fost pozitiva in toate regiunile unde grupul deruleaza operatiuni de productie si comercializare, insa veniturile au sporit in mod substantial pe piata Americii de Nord. Evolutia este explicata de conducerea Dow prin diversitatea portofoliului, integrarea solutiilor promovate, valoarea adaugata importanta a produselor proprii si nivelul scazut al costurilor. Strategia implementata prevede urmarirea unor prioritati cum ar fi imbunatatirea indicatorilor economici de baza, promovarea intensa a inovatiei si comercializarea unor tehnologii valoroase pentru parteneri. Subsidiara Dow Chemical, din Bucuresti, a anuntat, pentru 2013, o cifra de afaceri de aproximativ 5 milioane de lei, insa cea mai mare parte a incasarilor Dow in Romania se realizeaza pe baza livrarilor directe. Informatii suplimentare, la www.dow.com