
Concernul Dow a raportat rezultate favorabile in trimestrul al treilea din acest an, care au fost obtinute gratie strategiei aplicate, precum si portofoliului diversificat de produse ce a permis o abordare flexibila a diverselor piete unde corporatia deruleaza activitati operationale. Vanzarile au cumulat aproximativ 12 miliarde USD, in scadere cu 16% fata de perioada similara a anului precedent, pe fondul aprecierii excesive a monedei nord-americane si a scaderii preturilor de comercializare. Cu toate acestea, volumul livrarilor s-a majorat cu 2%, excluzand impactul cesiunilor si achizitiilor. Cel mai important progres a fost raportat de divizia de mase plastice performante (+5%), pe pozitia secunda situandu-se solutiile de infrastructura, cu un progres 2%. Din punct de vedere geografic, in zona Europei progresul a fost de 3%, fiind surclasat doar de cel consemnat in Asia/Pacific (7%). Prognozele pentru urmatoarea perioada sunt destul de optimiste, mizandu-se pe cresteri in SUA, China si Europa. In ceea ce priveste Romania, operatiunile se deruleaza prin intermediul mai multor companii (Dow Chemical Romania, Dow Construct, Dow Europe etc.), iar oferta acopera o multitudine de domenii de activitate inclusiv de pe segmentul constructiilor. O parte importanta din materialele promovate pe plan local sunt distribuite de reprezentante din statele vecine, astfel incat este dificila o evaluare precisa a vanzarilor. Pe segmentul termoizolarilor, Dow Business Solutions promoveaza o gama performanta de polistiren extrudat, care a fost folosit la obiective majore, precum Spitalul Judetean Constanta, ansamblul rezidential Carol Knappe, precum si o serie de hale industriale si imobile de birouri. Pentru informatii suplimentare,
www.dow.com