Sâmbătă, 22 Februarie 2025
RO EN

Color Smart a inaugurat un showroom in Timisoara, parte a strategiei de dezvoltare

Color Smart Distribution, unic importator si distribuitor in Romania si Republica Moldova al brandurilor premium Novacolor si Pittsburgh Paints, a inaugurat un nou showroom in Timisoara, dupa o investitie in valoare de jumatate de milion de euro. Situat pe strada Carol Davila, nr. 23 A, noul showroom se inscrie in strategia de crestere a companiei intr-un ritm anual de 30-50%, similar cu evolutia businessului din ultimii trei ani.
„Evenimentul de deschidere a showroom-ului din Timisoara vine exact la un an dupa inaugurarea sediului nostru din Bucuresti, care a marcat si rebrandingul companiei in Color Smart Distribution. Timisoara este o piata in plina dezvoltare in domeniul amenajarilor interioare si am observat o cerere tot mai mare in zona produselor premium si premium plus, precum si o dorinta a beneficiarilor de a obtine amenajari de calitate, durabile, realizate cu materiale ecologice, naturale. In plus, prezenta noastra in aceasta zona ofera consumatorilor finali, atat acest tip de produse pe care le cauta, cat si consultanta din partea echipei, solutii personalizate si proiecte la cheie, realizate cu echipele noastre de aplicatori”, a declarat Catalina Trupsor, fondator si CEO Color Smart Distribution.
 
Timisoara, hub pentru Color Smart
Prin noul showroom, Color Smart isi propune sa fie mai aproape de specialistii si clientii finali din zona de vest a tarii, care au nevoie de suport pe tot parcursul proiectelor. Totodata, Timisoara devine astfel un hub pentru Color Smart, de unde va coordona toate comenzile din vestul Romaniei. In plus, prin aceasta pozitionare, Color Smart va reusi sa ofere servicii mai bune, termene de livrare extrem de avantajoase, conditii optime pentru alegerea culorilor sau a texturilor necesare unei decorari de vis.
Intrarea pe piata din Timisoara face parte din strategia de extindere teritoriala a Color Smart, care este deja prezenta in mai multe orase importante ale tarii.
Compania isi propune pentru acest an sa-si consolideze o comunitate de specialisti, designeri, aplicatori, dar si consumatori finali atat in Timisoara, cat si in judetele din proximitate, si sa devina tot mai vizibila atat in vestul tarii cat si la nivel national. De asemenea, Color Smart are in plan sa isi imbogateasca portofoliul de produse cu noi branduri internationale.
„Orice intrare pe o piata noua necesita o perioada de acomodare, in care sa convingem pieta locala de valoarea unica a produselor si serviciilor pe care le oferim, sa crestem o echipa noua de specialisti. Printre altele vom organiza workshopuri dedicate fiecarei categorii in parte, cursuri in cadrul Academiei Novacolor pentru a forma viitori maestri, dar si evenimente de networking. Pana la finalul anului ne propunem sa fim mai aproape de fiecare comunitate in parte, si sa fim prezenti in mediile relevante pentru specificul businessului nostru. Din cifra de afaceri prognozata pentru 2022 doar 5-8%, respectiv 250.000 - 300.000 de euro, se va datora deschiderii noului showroom Color Smart in Timisoara. Ne asteptam la cresteri cu adevarat spectaculoase din al doilea an de functionare, respectiv 2023”, a mai declarat Catalina Trupsor.
 
Orientare catre zona de vest a tarii
Orientarea Color Smart catre zona de vest a tarii are la baza si dezvoltarea pietei imobiliare din Timisoara, unde toate segmentele rezidentiale sunt in expansiune. Compania a sesizat ca segmentul de design interior evolueaza in acelasi ritm cu domeniul imobiliar si are un real potential de dezvoltare.
In plus, Timisoara se bucura de una dintre cele mai renumite facultati de arhitectura din tara, astfel ca in zona de vest a tarii comunitatea de arhitecti si designeri este numeroasa, iar oferta serviciilor de design interior este si ea bogata.
In decizia de extindere, Color Smart s-a bazat si pe faptul ca in aceasta zona clientii finali inteleg importanta si avantajele de a lucra cu un designer sau arhitect in proiectul de amenajare al casei, tin cont de calitatea materialelor pe care le aleg, de la tipul de pardoseli, pana la calitatea vopselelor, si lucreaza cu echipe de aplicatori calificati.
Compania ofera pachete personalizate de servicii care pot include: consultanta in alegerea culorii, texturii si finisajelor potrivite, in functie de specificul proiectului, consultanta in bugetare (estimarea si calcularea bugetului), suport tehnic pentru pregatirea vopselei, consiliere in santier, precum si recomandari de specialisti cu care companiile pot colabora - arhitecti, designeri, constructori, aplicatori.

Din aceeasi categorie

19 Feb 06:36 | QUATTRO Pavimente Tehnice deschide in 2025 fabrica de pardoseli suprainaltate
18 Feb 06:00 | SHERWIN-WILLIAMS a raportat vanzari de peste 23 miliarde USD in anul 2024
14 Feb 06:31 | ROCA: Portofoliul complet de solutii, suport ideal pentru depasire probleme curente
14 Feb 06:00 | DOW: Masuri proactive pentru limitarea riscurilor ciclului economic descendent
11 Feb 06:00 | AKZO NOBEL: Crestere organica a vanzarilor si expansiune a profitului in 2024
10 Feb 06:00 | PPG: Cifra de afaceri de 15,8 miliarde USD raportata pentru anul fiscal 2024
03 Feb 06:12 | KUMA: Provocari economice, dar si oportunitati de dezvoltare in 2025
22 Ian 11:28 | Knauf Insulation anunta inceperea productiei de vata minerala de sticla, la Tarnaveni
17 Ian 06:00 | H.B. FULLER: Incasari afectate de conditii slabe de piata, din ultimul trimestru 2024
15 Ian 06:00 | BASF isi majoreaza capacitatea de productie de la fabrica Neopor din Ludwigshafen
Image
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 031-401.63.88
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA