Miercuri, 20 August 2025
RO EN

CARRARA: Noi tendinte pe piata locala de amenajari interioare

Piata autohtona de amenajari interioare se modifica in mod constant, in 2016 urmand a castiga teren materialele cu aspect cat mai natural, ceea ce ar putea determina o crestere semnificativa a vanzarilor de piatra naturala, in special de travertin si marmura, potrivit estimarilor Cristinei Litoiu, reprezentant al departamentului de marketing din cadrul Carrara Design Mar. Compania, cu sediul si un showroom in Popesti-Leordeni, este specializata in productia si comercializarea decoratiunilor realizate din piatra naturala (marmura, granit, travertin, onix, cuartit), avand afaceri anuale de circa 800.000 de euro. "Piatra naturala, in special travertinul si marmura, vor fi materialele «vedeta» ale acestui an, fiind preferate in nuante relaxate si calde. In ceea ce priveste pardoselile industriale, in 2016 se vor purta tonurile inchise si texturile vibrante", a declarat Cristina Litoiu.
Reprezentanta Carrara Design a mai remarcat tendinta tot mai evidenta a populatiei pentru utilizarea de materiale de amenajare noi si speciale, care sa inlocuiasca produsele si culorile traditionale utilizate. "Cererea se orienteaza catre o «noutate compatibila cu nevoia». De exemplu, anul trecut, pe piata sistemelor de pardoseli se solicitau cu preponderenta pardoselile industriale si cele decorative, in detrimentul celor clasice (din PVC, parchet sau placi ceramice). Romanii incearca sa se alinieze la trendurile europene in ceea ce priveste pardoselile alternative, cautand, deopotriva, unicitatea unui design personalizat si diferentiat, dar si functionalitatea si modernismul spatiilor interioare", a precizat Cristina Litoiu.
Pentru anul in curs, conducerea companiei si-a propus sa deschida un nou showroom de tip "concept store", unde se vor putea gasi atat produse, idei, cat si servicii complete de amenajare. "Anul 2016 a inceput deja cu succes din punct de vedere al dezvoltarii productiei, la inceputul anului finalizand investitia in majorarea spatiului de productie, de la 250 mp la 600 mp. Totodata, pentru anul in curs ne-am propus inclusiv majorarea cifrei de afaceri", a mai spus reprezentanta companiei.
In 2015, doua proiecte importante realizate cu materiale livrate de producator au vizat amenajarea pardoselilor pentru ansamblurile rezidentiale Gama Invest si Sun Flower, din Bucuresti.
***
Infiintata in anul 1994, grupul Carrara Marmura si Granit produce si comercializeaza elemente de amenajare realizate din piatra naturala si materiale compozite, fiind specializat in principal in debitarea, prelucrarea si slefuirea marmurei, granitului si cuartului compozit. Compania detine doua hale de productie in incinta Viscofil Center din Popesti-Leordeni si un birou in zona Dorobantilor, din Bucuresti.

Din aceeasi categorie

20 Aug 07:00 | ARMSTRONG raporteaza o crestere de 16,3% a cifrei de afaceri in trimestrul al doilea
19 Aug 07:00 | PPG raporteaza rezultate bune pentru S1, sustinute de segmentul Performance Coatings
18 Aug 07:00 | DOW anunta activitate slaba in Europa si incertitudine generata de politici tarifare
12 Aug 07:00 | SHERWIN-WILLIAMS anunta majorarea vanzarilor si crestere in dona de rezidential
08 Aug 07:00 | AKZO NOBEL anunta cresterea profitabilitatii la 15% datorita masurilor de eficientizare
21 Iul 07:00 | HB FULLER: Reducerea costurilor si impactul achizitiilor din T2 mentin rata profitului
16 Iul 10:39 | Saint-Gobain Romania l-a numit pe Jakub Kotala in functia de CEO
03 Iul 07:00 | ROCKWOOL raporteaza o rentabilitate solida in primul trimestru al anului 2025
02 Iul 07:00 | Interconnection: Crestere moderata a vanzarillor de sisteme de termoizolare in 2025
18 Iun 07:00 | ARKEMA consemneaza livrari si performantele financiare bune in trimestrul intai 2025
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA