Marți, 25 Februarie 2025
RO EN

BAUMIX: A doua marca recunoscuta de utilizatorii de produse din domeniu

In prezent, aproximativ 60% din volumul vanzarilor companiei Baumix (din Ploiesti, judetul Prahova) este reprezentat de produsele din gama Primus, adresata mesterilor, diferenta, de 40%, fiind realizata din livrarile de produse din gama profesionala Baumix. In ultimii ani, evolutia sortimentelor Primus a fost una pozitiva, in conditiile in care segmentul de reparatii si renovari a fost mai putin afectat de recesiune, iar clientii au pus accentul pe optimizarea costurilor. Conform unei analize realizate de societate, datorita reintoarcerii in tara a specialistilor in constructii care au lucrat in afara granitelor in ultimii ani, utilizatorii se indreapta tot mai mult spre produse cu un raport optim calitate/ pret, generandu-se astfel o diminuare a pietei produselor de calitate  indoielnica. „Influenta anilor de santier in strainatate este vizibila asupra celor cateva sute de mii de constructori romani reveniti in tara cu o alta perspectiva asupra valorii muncii lor, precum si a calitatii lucrarilor efectuate. Cum aceasta depinde - in egala masura - de indemanarea tehnica si de calitatea produselor utilizate, decizia de cumparare bazata pe pretul cel mai mic este inlocuita cu preferinta pentru produse potrivite destinatiei si importantei lucrarii efectuate. De asemenea, hotararea este luata atat in functie de notorietatea companiei producatoare, cat si de eficienta investitiei pe termen lung,” a declarat Razvan Bobe, director de cercetare-dezvoltare in cadrul Baumix. Schimbarea comportamentului cumparatotilor se reflecta inclusiv in abordarea producatorilor, fapt pentru care societatea investeste - constant - in studii de piata privind satisfactia clientilor. In cadrul ultimului studiu, realizat in 2011, rezultatele au indicat ca marca Baumix este a doua optiune din domeniul specific, conform rezultatelor obtinute in urma analizei. “Piata de constructii din Romania are inca pasi importanti de parcurs in ceea ce priveste educarea clientului in alegerea materialelor de calitate, care sa fie rezistente pe termen lung si sa asigure un grad ridicat de confort. In calitate de producator, investim in informarea clientilor referitor la cele mai potrivite materiale de constructii pentru nevoile lor si in privinta modalitatilor corecte de utilizare a acestora, in vedere obtinerii rezultatelor scontate,” a incheiat Razvan Bobe. Informatii suplimentare, la www.baumix.ro

Din aceeasi categorie

24 Feb 06:00 | ROCKWOOL: Performanta puternica, crestere a veniturilor si o rentabilitate solida
19 Feb 06:36 | QUATTRO Pavimente Tehnice deschide in 2025 fabrica de pardoseli suprainaltate
18 Feb 06:00 | SHERWIN-WILLIAMS a raportat vanzari de peste 23 miliarde USD in anul 2024
14 Feb 06:31 | ROCA: Portofoliul complet de solutii, suport ideal pentru depasire probleme curente
14 Feb 06:00 | DOW: Masuri proactive pentru limitarea riscurilor ciclului economic descendent
11 Feb 06:00 | AKZO NOBEL: Crestere organica a vanzarilor si expansiune a profitului in 2024
10 Feb 06:00 | PPG: Cifra de afaceri de 15,8 miliarde USD raportata pentru anul fiscal 2024
03 Feb 06:12 | KUMA: Provocari economice, dar si oportunitati de dezvoltare in 2025
22 Ian 11:28 | Knauf Insulation anunta inceperea productiei de vata minerala de sticla, la Tarnaveni
17 Ian 06:00 | H.B. FULLER: Incasari afectate de conditii slabe de piata, din ultimul trimestru 2024
Image
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 031-401.63.88
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA