
Trimestrul al doilea din 2013 a adus cu sine majorari ale cererii pentru toate segmentele de afaceri ale grupului Armstrong, inclusiv in domeniul solutiilor destinate la constructiile comerciale si rezidentiale. Cu toate acestea, pentru partea a doua a anului curent se estimeaza o atenuare a oportunitatilor, mai ales in regiunea Europei. Conform datelor prezentate, in intervalul aprilie - iunie a.c. vanzarile au cumulat 706,6 milioane USD, fiind in crestere cu 4,6% fata de perioada similara din 2012. Departamentul de produse pentru constructii a raportat vanzari de 316,3 milioane USD (+6,5%), sectia de pardoseli elastice a comunicat incasari de 252,1 milioane USD (+0,6%), iar cea de sisteme din lemn de 138,2 milioane USD (+10,7%). La nivelul semestrului intai, livrarile au cumulat aproximativ 1,33 miliarde USD, constituind o ajustare pozitiva de 1,3%. Pentru intregul an fiscal, conducerea holdingului preconizeaza o cifra de afaceri de 2,8 miliarde USD, vanzarile din trimestrul al treilea urmand sa se situeze la maximum 780 milioane USD. Pe piata locala, produsele firmei sunt disponibile prin intermediul unor distribuitori precum: Baustoff+Metall, Euro Marketing Building, G&G Romania, Grisco Construct, Galileo by Menatwork, Ravago, Saint-Gobain Construction Products Romania si Siniat. Informatii suplimentare, la
www.armstrong.com