
Vanzarile nete ale grupului Armstrong World Industries (SUA) au inregistrat, in trimestrul al treilea al anului in curs, o crestere de 4,6% fata de aceeasi perioada din 2010, pana la 773,6 milioane USD. Evolutia s-a datorat, in special, majorarii preturilor practicate pe piata, avand in vedere faptul ca volumul livrarilor a scazut. Din punct de vedere al structurii afacerilor, pe segmentul de pardoseli elastice compania a raportat, in intervalul analizat, venituri nete de 271 milioane USD, in scadere cu 1,6% fata de nivelul de 275,3 milioane USD, consemnat in perioada iulie - septembrie 2010. In ceea ce priveste sectorul de pardoseli din lemn, s-au inregistrat vanzari de 127,2 milioane USD (+6,2%), iar in domeniul produselor pentru cladiri s-au livrat materiale in valoare de 335,9 milioane USD (+8,4%). "Am revizuit negativ, de la +6% la +4%, evolutia rezultatelor financiare din acest an, ca urmare a acutizarii recesiunii pe piata rezidentiala din SUA, precum si din cauza stagnarii sectorului de dezvoltare a centrelor comerciale din Europa. Estimam ca acest trend se va mentine pe termen scurt si mediu, principalele livrari urmand a fi efectuate pentru proiecte de renovari si reabilitari. Pentru a compensa pierderile inregistrate in aceasta perioada dificila, vom continua sa implementam masuri de reducere a costurilor", a declarat Tom Mangas, vicepresedinte si director financiar al grupului. Informatii suplimentare, la
www.armstrong.com