Marți, 25 Februarie 2025
RO EN

AKZONOBEL POWDER COATINGS: Dezvoltare a activitatii in 2011

Conducerea companiei AkzoNobel Powder Coatings estimeaza pentru exercitiul financiar in curs obtinerea unei cifre de afaceri de 2,1 milioane de euro, cota comercializarii de vopsele pulbere pentru domeniul arhitectural fiind de 60% din totalul vanzarilor. Conditiile pe piata de profil au fost foarte dificile in 2011, ca urmare a cresterii cotatiei continue a materiilor prime (fenomen initiat in 2010), care a generat dificultati de aprovizionare, mai ales ca volumul cererii este foarte mare in tarile aflate in curs de dezvoltare.
 
Anamaria Hodorogia, specialist de marketing in cadrul AkzoNobel Powder Coatings: „Ca urmare a dificultatilor specifice pietei furnizorilor de sisteme, am decis sa majoram preturile la sortimentele finite, aceasta masura constituind o necesitate obiectiva. Un alt element strategic pe care l-am aplicat la nivelul filialei autohtone a constat in lansarea colectiei Interpon D Brilliance, o gama de vopsea pulbere cu efect metalic si stralucitor, creata special pentru a fi folosita la finisarea obiectelor de metal ce se pot expune si la exterior (profile de aluminiu, rame de fereastra, usi sau paneluri). Gama inovatoare este formata din sase nuante, vopseaua pulbere aplicandu-se intr-un singur strat, prin care se obtine un finisaj ce anterior rezulta numai dupa folosirea vopselei lichide sau a doua straturi de vopsea pulbere, caracterizat printr-un grad inalt de durabilitate. Utilizarea acestei solutii se incadreaza in tendintele arhitecturale actuale, de a crea cladiri cu o vizibilitate mare, produsele respective fiind dezvoltate special, la solicitarile clientilor, timp de doi ani, de departamentele de cercetare din mai multe tari. Tot in 2011 am lansat noua pagina autohtona de internet a diviziei de vopsea pulbere Interpon. Prin intermediul acesteia, arhitectii, constructorii, specialistii din domeniul vopsirii electrostatice, inginerii si designerii pot comanda online cataloage de culori sau pot descarca brosuri/fise tehnice. De asemenea, au posibilitatea de a primi zilnic informatii referitoare la noutatile lansate si la reducerea influentei asupra mediului, ceea ce constituie un aspect definitoriu al activitatii noastre. Totodata, arhitectii au la dispozitie produse din stoc, insa foarte multe nuante/efecte se pot realiza la comanda”.

Din aceeasi categorie

24 Feb 06:00 | ROCKWOOL: Performanta puternica, crestere a veniturilor si o rentabilitate solida
19 Feb 06:36 | QUATTRO Pavimente Tehnice deschide in 2025 fabrica de pardoseli suprainaltate
18 Feb 06:00 | SHERWIN-WILLIAMS a raportat vanzari de peste 23 miliarde USD in anul 2024
14 Feb 06:31 | ROCA: Portofoliul complet de solutii, suport ideal pentru depasire probleme curente
14 Feb 06:00 | DOW: Masuri proactive pentru limitarea riscurilor ciclului economic descendent
11 Feb 06:00 | AKZO NOBEL: Crestere organica a vanzarilor si expansiune a profitului in 2024
10 Feb 06:00 | PPG: Cifra de afaceri de 15,8 miliarde USD raportata pentru anul fiscal 2024
03 Feb 06:12 | KUMA: Provocari economice, dar si oportunitati de dezvoltare in 2025
22 Ian 11:28 | Knauf Insulation anunta inceperea productiei de vata minerala de sticla, la Tarnaveni
17 Ian 06:00 | H.B. FULLER: Incasari afectate de conditii slabe de piata, din ultimul trimestru 2024
Image
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 031-401.63.88
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA