Duminică, 27 Aprilie 2025
RO EN

ADEPLAST si-a realizat obiectivele din 2016 si estimeaza noi cresteri

Vanzarile inregistrate de producatorul de materiale pentru constructii Adeplast in 2016 au crescut cu 13% fata de nivelul din 2015, pana la 346 milioane de lei (circa 77 milioane de euro), confirmandu-se estimarile realizate de conducerea companiei la inceputul anului trecut.
"La inceputul anului trecut anuntam o crestere de minimum 5% si asteptam chiar un avans cu doua cifre, in conditiile in care evolutiile din domeniul constructiilor si-ar fi pastrat parcursul prognozat. Obiectivele noastre au fost si anul trecut realiste si am reusit o crestere de 13%. Tot la inceputul anului trecut am anuntat ca vom depasi un milion de metri cubi de polistiren livrati si am intrecut obiectivul, inregistrand 1,2 milioane de metri cubi, echivalentul a 12 milioane de metri patrati de termosistem", a declarat Marcel Barbut, proprietarul Adeplast.
Pentru 2017, managerul estimeaza mentinerea trendului ascendent. "Anul 2016 a fost extrem de bun (...), iar daca nu vor interveni schimbari majore in plan politico-economic, 2017 se poate inscrie pe acelasi traseu", a precizat Marcel Barbut.
In 2016, exporturile Adeplast au cumulat 4 milioane de euro, in crestere cu 36% fata de nivelul din 2015, principalele piete de desfacere fiind, in continuare, Austria, Germania, Marea Britanie, Grecia, dar si Ungaria, Bulgaria si Republica Moldova, de unde au provenit cele mai mari comenzi. Produsele cele mai solicitate pe aceste piete sunt polistirenul EPS 80+, tencuiala siliconata si adezivul super-plastic de inalta rezistenta - AFN", a precizat Alex Barbut, Export & Development Manager in cadrul Adeplast.
Vanzarile de pe piata hidroizolatiilor, accesata recent de companie, au crescut substantial anul trecut, livrarile de membrane crescand, cantitativ, cu 47% fata de nivelul din 2015. "Diversificarea portofoliului cu produse complementare celor pe care le producem a fost o strategie care a avut la baza nevoile clientilor nostri si solicitarile acestora pentru materiale adiacente sau alternativa la ceea ce producem. Asa am reusit, de pilda, sa vindem de patru ori mai multa vata minerala pentru termosistem decat in 2015", a precizat Marcel Barbut.
Din punct de vedere regional, zona predilecta livrarilor a fost reprezentata de Muntenia (inclusiv Bucuresti-Ilfov), urmata de Moldova si Transilvania.
Adeplast este cel mai important producator roman de materiale pentru constructii, avand trei platforme industriale in Oradea, Ploiesti si Roman, cu capacitati totale de 1,15 milioane de tone de adezivi si mortare uscate, 100.000 de tone de vopsele si 2,5 milioane de metri cubi de polistiren expandat.
 

Din aceeasi categorie

15 Apr 14:24 | Stona: Lider de piata in comercializarea pietrei naturale orientat spre inovatie
10 Apr 07:00 | ETEX obtine stabilizarea performantei financiare prin noi investitii in dezvoltare
08 Apr 07:00 | HEMPEL raporteaza pentru 2024 cel mai bun rezultat operational din istoria firmei
04 Apr 07:00 | Interconnection: Crestere globala de 3,9% pentru sistemele de pardoseala
02 Apr 16:31 | Henkel se alatura comunitatii Equilibrium 2, consolidand diversitatea complexului
01 Apr 15:55 | Lider Servicii: Cererea de termoizolatii de calitate a crescut cu 22% in ultimii 2 ani
01 Apr 07:00 | Interconnection: Revigorare a pietei europene de panouri sandwich in 2024
26 Mar 14:47 | Florin Popescu, ROCKWOOL: Noul P118 adoptat face cladirile din Romania mai sigure
14 Mar 06:00 | ARKEMA: Rezilienta si capacitate de adaptare, atuuri pentru contextul economic dificil
11 Mar 06:30 | FDP: Obiectiv de crestere a exporturilor pana la 5 milioane euro pe an, pana in 2030
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA