Duminică, 21 Septembrie 2025
RO EN

ADEPLAST si-a realizat obiectivele din 2016 si estimeaza noi cresteri

Vanzarile inregistrate de producatorul de materiale pentru constructii Adeplast in 2016 au crescut cu 13% fata de nivelul din 2015, pana la 346 milioane de lei (circa 77 milioane de euro), confirmandu-se estimarile realizate de conducerea companiei la inceputul anului trecut.
"La inceputul anului trecut anuntam o crestere de minimum 5% si asteptam chiar un avans cu doua cifre, in conditiile in care evolutiile din domeniul constructiilor si-ar fi pastrat parcursul prognozat. Obiectivele noastre au fost si anul trecut realiste si am reusit o crestere de 13%. Tot la inceputul anului trecut am anuntat ca vom depasi un milion de metri cubi de polistiren livrati si am intrecut obiectivul, inregistrand 1,2 milioane de metri cubi, echivalentul a 12 milioane de metri patrati de termosistem", a declarat Marcel Barbut, proprietarul Adeplast.
Pentru 2017, managerul estimeaza mentinerea trendului ascendent. "Anul 2016 a fost extrem de bun (...), iar daca nu vor interveni schimbari majore in plan politico-economic, 2017 se poate inscrie pe acelasi traseu", a precizat Marcel Barbut.
In 2016, exporturile Adeplast au cumulat 4 milioane de euro, in crestere cu 36% fata de nivelul din 2015, principalele piete de desfacere fiind, in continuare, Austria, Germania, Marea Britanie, Grecia, dar si Ungaria, Bulgaria si Republica Moldova, de unde au provenit cele mai mari comenzi. Produsele cele mai solicitate pe aceste piete sunt polistirenul EPS 80+, tencuiala siliconata si adezivul super-plastic de inalta rezistenta - AFN", a precizat Alex Barbut, Export & Development Manager in cadrul Adeplast.
Vanzarile de pe piata hidroizolatiilor, accesata recent de companie, au crescut substantial anul trecut, livrarile de membrane crescand, cantitativ, cu 47% fata de nivelul din 2015. "Diversificarea portofoliului cu produse complementare celor pe care le producem a fost o strategie care a avut la baza nevoile clientilor nostri si solicitarile acestora pentru materiale adiacente sau alternativa la ceea ce producem. Asa am reusit, de pilda, sa vindem de patru ori mai multa vata minerala pentru termosistem decat in 2015", a precizat Marcel Barbut.
Din punct de vedere regional, zona predilecta livrarilor a fost reprezentata de Muntenia (inclusiv Bucuresti-Ilfov), urmata de Moldova si Transilvania.
Adeplast este cel mai important producator roman de materiale pentru constructii, avand trei platforme industriale in Oradea, Ploiesti si Roman, cu capacitati totale de 1,15 milioane de tone de adezivi si mortare uscate, 100.000 de tone de vopsele si 2,5 milioane de metri cubi de polistiren expandat.
 

Din aceeasi categorie

18 Sep 07:28 | PIATRAONLINE: "Nu mai livram materiale, ci semnaturi arhitecturale"
18 Sep 07:00 | ROCKWOOL anunta performante bune pentru semestrul intai si isi mentine estimarile
11 Sep 07:00 | KINGSPAN: Vanzari si profituri record pe piete inca afectate de diverse crize
05 Sep 10:20 | Henkel Romania isi muta toti angajatii intr-un nou sediu central, in Bucuresti
29 Aug 17:37 | Grupul Policolor s-a confruntat cu cerere scazuta in primul semestru al anului 2025
25 Aug 07:00 | ARKEMA anunta vanzari de 2,4 miliarde euro pe o piata marcata de cererea slaba
21 Aug 07:00 | SIKA: Cresterea marjei EBITDA si obiective ambitioase privind sinergiile si performanta
21 Aug 07:00 | TARKETT inregistreaza o usoara crestere organica a vanzarilor si prognoze moderate
20 Aug 07:00 | ARMSTRONG raporteaza o crestere de 16,3% a cifrei de afaceri in trimestrul al doilea
19 Aug 07:00 | PPG raporteaza rezultate bune pentru S1, sustinute de segmentul Performance Coatings
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA