Sâmbătă, 14 Iunie 2025
RO EN

ADEPLAST si-a realizat obiectivele din 2016 si estimeaza noi cresteri

Vanzarile inregistrate de producatorul de materiale pentru constructii Adeplast in 2016 au crescut cu 13% fata de nivelul din 2015, pana la 346 milioane de lei (circa 77 milioane de euro), confirmandu-se estimarile realizate de conducerea companiei la inceputul anului trecut.
"La inceputul anului trecut anuntam o crestere de minimum 5% si asteptam chiar un avans cu doua cifre, in conditiile in care evolutiile din domeniul constructiilor si-ar fi pastrat parcursul prognozat. Obiectivele noastre au fost si anul trecut realiste si am reusit o crestere de 13%. Tot la inceputul anului trecut am anuntat ca vom depasi un milion de metri cubi de polistiren livrati si am intrecut obiectivul, inregistrand 1,2 milioane de metri cubi, echivalentul a 12 milioane de metri patrati de termosistem", a declarat Marcel Barbut, proprietarul Adeplast.
Pentru 2017, managerul estimeaza mentinerea trendului ascendent. "Anul 2016 a fost extrem de bun (...), iar daca nu vor interveni schimbari majore in plan politico-economic, 2017 se poate inscrie pe acelasi traseu", a precizat Marcel Barbut.
In 2016, exporturile Adeplast au cumulat 4 milioane de euro, in crestere cu 36% fata de nivelul din 2015, principalele piete de desfacere fiind, in continuare, Austria, Germania, Marea Britanie, Grecia, dar si Ungaria, Bulgaria si Republica Moldova, de unde au provenit cele mai mari comenzi. Produsele cele mai solicitate pe aceste piete sunt polistirenul EPS 80+, tencuiala siliconata si adezivul super-plastic de inalta rezistenta - AFN", a precizat Alex Barbut, Export & Development Manager in cadrul Adeplast.
Vanzarile de pe piata hidroizolatiilor, accesata recent de companie, au crescut substantial anul trecut, livrarile de membrane crescand, cantitativ, cu 47% fata de nivelul din 2015. "Diversificarea portofoliului cu produse complementare celor pe care le producem a fost o strategie care a avut la baza nevoile clientilor nostri si solicitarile acestora pentru materiale adiacente sau alternativa la ceea ce producem. Asa am reusit, de pilda, sa vindem de patru ori mai multa vata minerala pentru termosistem decat in 2015", a precizat Marcel Barbut.
Din punct de vedere regional, zona predilecta livrarilor a fost reprezentata de Muntenia (inclusiv Bucuresti-Ilfov), urmata de Moldova si Transilvania.
Adeplast este cel mai important producator roman de materiale pentru constructii, avand trei platforme industriale in Oradea, Ploiesti si Roman, cu capacitati totale de 1,15 milioane de tone de adezivi si mortare uscate, 100.000 de tone de vopsele si 2,5 milioane de metri cubi de polistiren expandat.
 

Din aceeasi categorie

04 Iun 10:47 | ROCKWOOL: Adoptarea normativului P-118 si consecintele pentru piata constructiilor
03 Iun 15:29 | Neakaisa.ro: Afaceri de 7,1 mil. euro in 2024 si crestere de 20% in primul trimestru
03 Iun 08:39 | ANALIZA: Estetica, functionalitatea si securitatea, noua triada a locuintei romanilor
27 Mai 06:28 | THEDA MAR - MARMOSIM: "Fiecare proiect realizat devine o poveste de succes"
23 Mai 07:00 | ARMSTRONG raporteaza o crestere puternica a vanzarilor nete si a profitului in 2025
21 Mai 07:00 | SHERWIN-WILLIAMS: Rezultate bune sustinute de cresterea marjei /controlul costurilor
20 Mai 07:00 | PPG anunta rezultate bune, beneficii directe ale implementarii strategiei de crestere
15 Mai 07:00 | TARKETT: Ajustare tactica a preturilor pentru sustinerea vanzarilor din anul 2025
07 Mai 07:00 | AKZONOBEL consemneaza un prim trimestru solid, datorita reducerii costurilor
30 Apr 07:00 | H.B. Fuller: Sporirea livrarilor /preturilor, compensata prin costul materiilor prime
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA