Miercuri, 26 Februarie 2025
RO EN

ADEPLAST: Pe piata mortarelor uscate au ramas mai putin de 15 producatori

Potrivit reprezentantilor companiei Adeplast, in luna mai 2010 industria mortarelor uscate a consemnat o situatie pozitiva, in sensul cresterii accelerate a comenzilor. “Din august 2009 am scazut preturile la produsele care au cel mai mare rulaj, pentru a stimula consumul, iar in mai 2010 am primit un raspuns pe masura”, a declarat Marcel Barbut, proprietar al companiei. In urma cu aproape un an, scaderea preturilor s-a realizat printr-o promotie care a diminuat cu o cota cuprinsa intre 25% si 30% costul produselor de rulaj ale Adeplast, mai exact Polistirol, AFI sau sapa autonivelanta. Se estimeaza ca, pana la sfarsitul lunii mai a.c., societatea va inregistra o crestere de peste 40%, fata de intervalul similar din 2009. “La inceputul lui 2010, pentru a da un nou impuls consumului, am extins promotiile la majoritatea produselor, nu doar la cele de rulaj. Concomitent, am continuat dezvoltarea capacitatilor de fabricatie, iar la sfarsitul lui aprilie a.c., la fabrica din Ploiesti a devenit functionala a treia linie de insacuire automata. Investitia s-a ridicat la aproximativ 500.000 de euro si s-a dovedit binevenita, pentru ca acum lucram la capacitate maxima. Am avut comenzi de 150 de camioane pe zi pentru cele doua fabrici Adeplast de mortare uscate”, a specificat Marcel Barbut.
Majorarea cererii pentru produsele companiei
Cele mai solicitate produse ale firmei sunt: Polistirol (adeziv pentru lipirea si armarea placilor de polistiren), AFI (adeziv pentru gresie si faianta de interior), AFN (adeziv flexibil pentru gresie si faianta), Gletul Meseriasului si Tinci. Majorari semnificative inregistreaza si produsele din gama Color System (vopsele si tencuieli decorative), iar ponderea vanzarilor este de aproximativ 16% pe conturi, 42% pe distributie, 24% livrari directe catre depozite, iar celelalte procente sunt reprezentate de vanzarile la export si de cele directe catre constructori.
Cresterile comenzilor din lunile aprilie si mai 2010 pentru companiile din industria mortarelor se datoreaza, in egala masura, redeschiderii unor santiere, precum si micsorarii drastice a numarului producatorilor autohtoni. “Reducerile de pret, promotiile sau celelalte programe de marketing practicate de mai toate firmele mari din industrie, au avut ca efect diminuarea numarului de producatori activi. Daca in perioada 2007-2008 existau aproximativ 60 de fabricanti, in prezent, din analizele noastre, au ramas pana la 15 companii in afacerea cu mortare uscate. In consecinta, preturile incep sa se aseze la cu totul alte valori”, a concluzionat proprietarul Adeplast. Informatii suplimentare, la www.adeplast.ro

Din aceeasi categorie

24 Feb 06:00 | ROCKWOOL: Performanta puternica, crestere a veniturilor si o rentabilitate solida
19 Feb 06:36 | QUATTRO Pavimente Tehnice deschide in 2025 fabrica de pardoseli suprainaltate
18 Feb 06:00 | SHERWIN-WILLIAMS a raportat vanzari de peste 23 miliarde USD in anul 2024
14 Feb 06:31 | ROCA: Portofoliul complet de solutii, suport ideal pentru depasire probleme curente
14 Feb 06:00 | DOW: Masuri proactive pentru limitarea riscurilor ciclului economic descendent
11 Feb 06:00 | AKZO NOBEL: Crestere organica a vanzarilor si expansiune a profitului in 2024
10 Feb 06:00 | PPG: Cifra de afaceri de 15,8 miliarde USD raportata pentru anul fiscal 2024
03 Feb 06:12 | KUMA: Provocari economice, dar si oportunitati de dezvoltare in 2025
22 Ian 11:28 | Knauf Insulation anunta inceperea productiei de vata minerala de sticla, la Tarnaveni
17 Ian 06:00 | H.B. FULLER: Incasari afectate de conditii slabe de piata, din ultimul trimestru 2024
Image
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 031-401.63.88
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA