
Pe intregul parcurs al anului trecut, toate platformele de productie ale companiei (de la Oradea, Ploiesti si Roman) au functionat la capacitate maxima. Cele mai importante evolutii au fost raportate de unitatea de la Roman (ce a consemnat o crestere anuala de 33%), urmata de cea de la Ploiesti (+14%).
In ceea ce priveste segmentele de produse comercializate de Adeplast, toate diviziile companiei au inregistrat evolutii optime in 2014: afacerile cu adezivi si mortare s-au stabilizat la nivelul anului anterior, in timp ce vanzarile de vopsele s-au majorat cu 14%, iar cele de polistiren cu aproape 16%. "Am reusit, in acelasi timp, sa ajungem lideri pe piata de polistiren extrudat, cu 107.000 metri cubi de material comercializat, ceea ce inseamna o pondere de 11% in cifra noastra de afaceri", a precizat Marcel Barbut.
In 2014 exporturile companiei au depasit trei milioane de euro, in conditiile in care in anul anterior acestea s-au cifrat la doua milioane de euro.