
Vanzarile de adezivi ale producatorului de materiale pentru constructii si bunuri de larg consum Hernkel (din Germania) au insumat, in trimestrul al doilea al anului in curs, doua miliarde euro, fiind consemnata o crestere de 6,9% a incasarilor. Rezultatele optime s-au datorat, potrivit celui mai recent raport financiar al grupului, veniturilor raportate de subsidiarele din tarile cu economii aflate in curs de dezvoltare, in special din Europa de Est, Africa si Orientul Mijlociu. In Europa de Vest vanzarile s-au situat, in perioada analizata, sub nivelul intervalului similar din 2011, ca urmare a dificultatilor economice de pe continent. In contrast, rezultate spectaculoase au fost obtinute in America de Nord. La nivel de grup, afacerile Henkel au sporit cu 6,4% in intervalul aprilie-iunie a.c., pana la 4,2 miliarde euro. "Am continuat sa inregistram cresteri importante in trimestrul al doilea, chiar si in contextul dificil al economiei europene. Am generat o evolutie optima a profitului, ca rezultat al focalizarii preponderente pe obiectivele strategice. Pentru intregul an esitmam mentinerea problemelor de natura economica ale Europei, in special din cauza acutizarii crizei datoriilor suverane ale unor tari de pe continent. In ansamblu, estimam o majorare cuprinsa intre 3% si 5% in 2012 fata de nivelul anului anterior", a declarat Kasper Rorsted, director executiv al Henkel. Informatii suplimentare, la
www.henkel.com