
Pentru 2012, oficialii producatorului de materiale de constructii AdePlast vizeaza o crestere de 20% a cifrei de afaceri fata de nivelul din 2011, avand in vedere majorarea de 12% inregistrata anul trecut, in contextul unei piete blocate si marcate de scaderi masive ale preturilor de comercializare. In primele doua doua luni din 2012 pe piata mortarelor pentru constructii a fost inregistrata o situatie contrastanta, avand in vedere conditiile meteorologice relativ optime din ianuarie si contextul nefavorabil oricarei activitati de productie din februarie. "Dupa o crestere de peste 30% in ianuarie fata de aceeasi luna a anului trecut, inghetul din februarie ne-a permis trasarea in liniste a strategiilor de dezvoltare pentru 2012, un an cu investitii ample pentru AdePlast. Astfel, am semnat continuarea colaborarii in domeniul auditarii cu Deloitte, iar pentru serviciile de comunicare am ales pentru al patrulea an consecutiv agentia LinksPR", a declarat Marcel Barbut, proprietarul companei. Pentru 2012, societatea vizeaza deschiderea celei de-a treia fabrici de materiale de constructii (mortare uscate, polistiren si vopsea), ce va fi situata la Roman, in urma unei investitii totale de 10 milioane de euro. "Cunoasterea in detaliu a pietelor unde exportam ne-a permis o proiectie pertinenta a posibilitatilor de dezvoltare si a necesitatilor din ce in ce mai mari din zona", a precizat Marcel Barbut, referindu-se la motivatia de a realiza proiectul de la Roman. In ceea ce piveste preturile de comercializare a adezivilor si mortarelor uscate, este prevazuta pentru acest an o crestere initiala de 5%, urmata de posibile alte scumpiri pana la sfarsitul anului. Informatii suplimentare, la
www.adeplast.ro