Sâmbătă, 26 Iulie 2025
RO EN

SIGNIFY gestioneza bine scaderea cererii si obtine majorarea profitabilitatii in 2023

Signify a raportat pentru primul trimestru din 2023 vanzari de 1,678 miliarde euro si profitabilitate operationala de 8,9%, fluxul liber de numerar ridicandu-se la 51 milioane de euro. In intervalul mentionat anterior, baza instalata de surse de iluminat conectate detinuta de grup a crescut de la 114 milioane, cat era in precedentele trei luni, la 117 milioane. Este important de precizat faptul ca Signify se afla pe cale de a duba ritmul asumat pentru atingerea obiectivelor acordului de mediu de la Paris. Din totalul de aproximativ 1,7 miliarde euro, vanzarile de produse bazate pe LED-uri au reprezentat 82%, fata de primul trimestru din 2022 cand acelasi indicator se plasa la 84%. Venitul net al grupului s-a ridicat la 28 milioane de euro, in scadere de la 87 milioane de euro in perioada de referinta. Conducerea societatii a afirmat ca rezultatele comunicate sunt in concordanta, in mare masura, cu asteptarile formulate initial, in primele trei luni din 2023 fiind consemnata atat o scadere a cererii venite din partea utilizatorilor finali, cat si o slabiciune a partenerilor profesionali. Peste cele doua elemente s-a suprapus incetinirea livrarilor OEM. In pofida acestor aspecte, Signify a consemnat progrese in ceea ce priveste disciplina continua a preturilor si gestionarea eficienta a costurilor, care au dus la o imbunatatire a marjei brute. Prognozele pe termen scurt indica faptul ca si trimestrul al doilea se va confrunta cu provocari similare, urmand ca in a doua parte a anului sa se consemneze rezultate financiare imbunatatite, ce vor sustine atingerea obiectivelor stabilite pentru intregul exercitiu fiscal. De precizat ca printre realizarile din planul de sustenabilitate se numara dublarea veniturilor Brighter Lives, care au ajuns astfel de o pondere de 32%. Tintele pentru intregul an sunt de obtinere a unei marje EBITA de 10,5-11,5% si a unui flux liber de numerar cuprins intre 6% si 8% din vanzari. In Romania, subsidiara locala Philips Romania a raportat pentru 2021 vanzari de 618,95 milioane de lei, cu 16,5% mai mari fata de cele din anul anterior.

Din aceeasi categorie

04 Iul 12:22 | E-INFRA, membru fondator si partener al think-tank Atlantic Council Romania
26 Iun 12:26 | ADREM atrage 18 milioane euro de la ING si BRD pentru extinderea operatiunilor
26 Iun 07:00 | SIEMENS: Vanzari de aproape 20 miliarde euro si perspective de crestere de pana la 7%
25 Iun 11:54 | Schrack Technik a inaugurat noul centru de materiale electrice de la Domnesti
19 Iun 07:00 | LEGRAND obtine cresterea afacerilor cu 12,3% si are prognoze optimiste pentru 2025
18 Iun 12:46 | Kilowat: Eliminarea plafonarii energiei va aduce cresteri de 34-130% ale preturilor
11 Iun 15:14 | ADREM: Venituri de 70 milioane euro in 2024 si planuri de crestere cu 70% in 2025
11 Iun 07:29 | FOCUS Security: Crestere de 30% a cererii de automatizari integrate, pana in 2030
11 Iun 07:00 | EATON raporteaza afaceri de 6,4 miliarde USD in primele trei luni ale anului 2025
10 Iun 07:18 | SECUNET: Stabilitatea financiara a companiei, principalul obiectiv pe termen scurt
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA