Miercuri, 10 Septembrie 2025
RO EN

SIGNIFY urmareste atingerea cerintelor de sustenabilitate in paralel cu cele financiare

Grupul Signify a raportat pentru 2024 vanzari de 6,7 miliarde euro, o profitabilitate operationala de 10 % si un flux liber de numerar in cuantum de 8,7% din vanzari. In cele 12 luni analizate, baza instalata de Signify de puncte luminoase conectate a crescut de la 114 milioane la 124 milioane de unitati. De asemenea, compania a anuntat ca se afla pe drumul cel bun pentru cele trei angajamente ale programului de sustenabilitate Brighter Lives, Better World 2025. Vanzarile au cumulat 6,704 miliarde euro, in scadere nominala de 10,8%. Ponderea incasarilor LED a fost de 85%, dupa ce in 2022 se situa la 83%. Marja EBITA ajustata s-a plasat la 10%, iar profitul net la 215 milioane de euro. Fluxul liber de numerar a cumulat 586 milioane de euro. La nivelul ultimelor trei luni ale anului precedent, cifra de afaceri a suferit o contractie de 12,3% pana la 1,734 miliarde euro, profitabilitatea a fost de 12,1%, iar venitul net de 59 milioane de euro. Conducerea Signify a afirmat ca in trimestrul al patrulea s-a reusit obtinerea unei marje brute puternice, ceea ce confirma imbunatatirea performantei operationale. Desi compania a continuat sa se confrunte cu conditii de piata nefavorabile in unele zone geografice si in segmentele de consum si OEM, a castigat cota de piata cu produsele profesionale de sisteme conectate, depasind obiectivul propus in ceea ce priveste fluxul de numerar. De asemenea, Signify se afla in grafic in ceea ce priveste tintele de sustenabilitate si economie circulara. Pe termen scurt, desi se anticipeaza persistenta unor conditii dificile de piata, grupul are capacitatea de a se adapta. In ultimul trimestru, a fost introdus un nou model operational si aplicate masuri care vor imbunatati performanta si vor asigura economii anualizate de peste 200 de milioane de euro. Scopul este de conservare a profitabilitatii brute si de control ferm al costurilor. Astfel, in 2024 Signify urmareste o imbunatatire a marjei EBITA ajustate de pana la 50 de puncte de baza (0,5%) si un flux liber de numerar de 6% - 7% din vanzari. Pe plan local, subsidiara locala Philips Romania a raportat pentru 2022 vanzari de 602,06 milioane de lei, usor inferioare celor din anul anterior.

Din aceeasi categorie

25 Aug 07:00 | SCHNEIDER obtine o crestere organica de 8% a cifrei de afaceri in primul semestru
18 Aug 07:00 | SIGNIFY: Iluminatul conectat isi creste cota si detine peste 30% din vanzarile grupului
06 Aug 07:00 | ABB raporteaza o majorare cu 8% a vanzarilor pentru intervalul aprilie - iunie 2025
05 Aug 07:00 | 3M raporteaza vanzari in crestere la peste 6,2 miliarde USD in trimestrul al doilea
29 Iul 07:00 | LEGRAND raporteaza o majorare de 13,4% a vanzarilor in semestrul intai din 2025
25 Iul 11:51 | VINCI Energies achizitioneaza EnergoBit si isi consolideaza prezenta in Romania
17 Iul 11:41 | Signify castiga 11 premii Red Dot pentru designul iluminatului inovator si sustenabil
04 Iul 12:22 | E-INFRA, membru fondator si partener al think-tank Atlantic Council Romania
26 Iun 12:26 | ADREM atrage 18 milioane euro de la ING si BRD pentru extinderea operatiunilor
26 Iun 07:00 | SIEMENS: Vanzari de aproape 20 miliarde euro si perspective de crestere de pana la 7%
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA