Vineri, 25 Iulie 2025
RO EN

SIGNIFY atinge obiectivele de sustenabilitate si se orienteaza catre tehnologii noi

Grupul Signify a raportat pentru al treilea trimestru din 2023 vanzari de 1,649 miliarde euro, o profitabilitate operationala de 10,7% si un flux liber de numerar in cuantum de 152 milioane de euro. In perioada iulie – septembrie a.c., baza instalata de surse de iluminat conectate a Signify a crescut de la 119 milioane de unitati, cat era in trimestrul precedent, la 121 milioane de unitati. Compania si-a atins obiectivul pentru 2025, prevazut in programul de sustenabilitate Brighter Lives, Better World. Revenind la performanta financiara, cifra de afaceri a suferit o corectie negativa de 13,8%, incasarile pe segmentul LED reprezentand 85% din vanzarile totale. Veniturile nete au cumulat 83 milioane de euro, in scadere de la 112 milioane euro, cat se anunta in urma cu 12 luni. Comentand toate aceste date, conducerea Signify a subliniat ca in al treilea trimestru firma a continuat procesul de recuperare a marjei bruta, care a reprezentat o prioritare pentru acest an. Profitabilitatea operationala si dinamica fluxului de numerar liber au evoluat conform asteptarilor. In pofida slabiciunii  persistente a pietei din China, Signify a castigat cota de piata in segmentul profesional, acest fenomen fiind determinat de cererea puternica de sisteme si servicii conectate. De asemenea, o alta performanta notabila a fost constituita de revenirea diviziei de produse conventionale la nivelurile istorice de performanta. Reprezentantii societatii au mai aratat ca, gratie vizibilitatii sporite avute asupra ultimului trimestru, prognozele initale se confirma. Cu toate acestea, este de asteptat ca factorii externi de natura macroeconomica sa continue sa exercite o presiune asupra cererii de produse de top in trimestrele urmatoare. O serie de masuri structurale vor fi implementate pana in trimestrul intai al anului urmator, pentru a imbunatati eficienta, viteza de executie si a spori capacitatea de concentrare asupra oportunitatilor de crestere date de de tranzitia accelerata catre LED-urile ultra-eficiente si tehnologiile de iluminat conectat. Pentru intregul an 2023, se mizeaza pe o profitabilitate de 9,5% - 10,5% si o majorare de 6% - 8% a fluxului liber de numerar. Pe plan local, subsidiara locala Philips Romania a raportat pentru 2022 vanzari de 602,06 milioane de lei, usor inferioare celor din anul anterior.

Din aceeasi categorie

04 Iul 12:22 | E-INFRA, membru fondator si partener al think-tank Atlantic Council Romania
26 Iun 12:26 | ADREM atrage 18 milioane euro de la ING si BRD pentru extinderea operatiunilor
26 Iun 07:00 | SIEMENS: Vanzari de aproape 20 miliarde euro si perspective de crestere de pana la 7%
25 Iun 11:54 | Schrack Technik a inaugurat noul centru de materiale electrice de la Domnesti
19 Iun 07:00 | LEGRAND obtine cresterea afacerilor cu 12,3% si are prognoze optimiste pentru 2025
18 Iun 12:46 | Kilowat: Eliminarea plafonarii energiei va aduce cresteri de 34-130% ale preturilor
11 Iun 15:14 | ADREM: Venituri de 70 milioane euro in 2024 si planuri de crestere cu 70% in 2025
11 Iun 07:29 | FOCUS Security: Crestere de 30% a cererii de automatizari integrate, pana in 2030
11 Iun 07:00 | EATON raporteaza afaceri de 6,4 miliarde USD in primele trei luni ale anului 2025
10 Iun 07:18 | SECUNET: Stabilitatea financiara a companiei, principalul obiectiv pe termen scurt
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA