Marți, 28 Octombrie 2025
RO EN

LEGRAND: Orientare explicita spre transformare digitala si inteligenta artificiala

Rezultatele anuale comunicate de Legrand indica pentru grupul francez o majorare de 8,6% a vanzarilor, concomitent cu o ajustare pozitiva de 9,7% a profitului operational. Practic, toate obiectivele stabilite pentru 2018 au fost atinse, cresterea organica plasandu-se la 4,9%, iar marja de profit la 20,2% (calculata inainte de luarea in considerare a impactului exercitat de achizitii). Concret, in anul fiscal recent incheiat, cifra de afaceri s-a situat la 5,99 miliarde euro, in crestere evidenta de la 5,52 miliarde euro cat se raporta in 2017. Toate obiectivele incluse in foaia de parcurs a strategiei CSR au fost atinse, rata de eficienta din acest punct de vedere fiind de 122%. Pe parcursul anului precedent, Legrand a avut o multitudine de initiative care au avut ca scop asigurarea dezvoltarii sustenabile a grupului, in conditiile respectarii principiilor fundamentale pe care s-a sustinut succesul inregistrat pana in prezent. In perioada urmatoare, una dintre tintele majore este aceea de a folosi experienta celor 130 de ingineri de la Netatmo pentru dezvoltarea de solutii de inteligenta artificiala (AI) care sa fie integrate in produsele aflate pe masa de lucru a departamentului propriu de cercetare-dezvoltare. In acest fel, se urmareste transformarea digitala a ofertei grupului prin integrarea de functii inovatoare, cum ar fi, de exemplu, asistenta vocala in interfetele cu utilizatorii. De asemenea, vor continua actiunile de extindere organica a operatiunilor prin lansarea de noi game de produse si prin infiintarea de trei birouri de reprezentare, care sa faciliteze implementarea mai eficienta a programelor comerciale in zonele geografice respective. De altfel, prin cele sapte achizitii realizate in 2018, Legrand a reusit consolidarea pozitiei sale dominante si, in acelasi timp, accesul la activitati complementare celor existente. Subsidiara Legrand Romania a raportat pentru 2017 vanzari de 93,75 milioane de lei, cu 9,1% mai mari fata de anul anterior, in portofoliul sau de produse existand marci cunoscute precum Bticino, Zucchini, Cablofil, Sarlam, Vantage, Nuvo etc. Produsele sunt disponibile printr-o retea de magazine specializate, centre de bricolaj, companii de instalatii, integratori de sistem si parteneri tablotieri.

Din aceeasi categorie

24 Oct 07:50 | DEPISTO: Crestere spectaculoasa in 2025 si solutii integrate MEP pentru constructii
23 Oct 07:03 | RECOLAMP: 18 ani de reciclare si 17.000 de puncte de colectare DEEE in Romania
22 Oct 07:24 | PRYSMIAN mizeaza pe energia regenerabila si investitii in noi capacitati de productie
20 Oct 07:48 | GREENVOLT Next Romania: Eficienta energetica, de la optiune la necesitate strategica
15 Oct 07:51 | LEGRAND ROMANIA: Un business care inoveaza in piata de electrice de 20 de ani
14 Oct 11:06 | ELBI Electric a renovat amfiteatrul Facultatii de Inginerie Electrica de la UPB
13 Oct 07:16 | VOLTA X: Afaceri anuale de 52 milioane lei si portofoliu de peste 50 MWp instalati
10 Oct 07:37 | DATACOR: Romania, hub regional pentru centre de date si infrastructura critica
09 Oct 10:06 | Electroalfa lanseaza primele produse SF6-Free, conform normelor valabile din 2026
07 Oct 16:25 | SolarArt lanseaza un program de plata in rate pentru modernizarea iluminatului public
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA