Duminică, 27 Iulie 2025
RO EN

LEGRAND: Orientare explicita spre transformare digitala si inteligenta artificiala

Rezultatele anuale comunicate de Legrand indica pentru grupul francez o majorare de 8,6% a vanzarilor, concomitent cu o ajustare pozitiva de 9,7% a profitului operational. Practic, toate obiectivele stabilite pentru 2018 au fost atinse, cresterea organica plasandu-se la 4,9%, iar marja de profit la 20,2% (calculata inainte de luarea in considerare a impactului exercitat de achizitii). Concret, in anul fiscal recent incheiat, cifra de afaceri s-a situat la 5,99 miliarde euro, in crestere evidenta de la 5,52 miliarde euro cat se raporta in 2017. Toate obiectivele incluse in foaia de parcurs a strategiei CSR au fost atinse, rata de eficienta din acest punct de vedere fiind de 122%. Pe parcursul anului precedent, Legrand a avut o multitudine de initiative care au avut ca scop asigurarea dezvoltarii sustenabile a grupului, in conditiile respectarii principiilor fundamentale pe care s-a sustinut succesul inregistrat pana in prezent. In perioada urmatoare, una dintre tintele majore este aceea de a folosi experienta celor 130 de ingineri de la Netatmo pentru dezvoltarea de solutii de inteligenta artificiala (AI) care sa fie integrate in produsele aflate pe masa de lucru a departamentului propriu de cercetare-dezvoltare. In acest fel, se urmareste transformarea digitala a ofertei grupului prin integrarea de functii inovatoare, cum ar fi, de exemplu, asistenta vocala in interfetele cu utilizatorii. De asemenea, vor continua actiunile de extindere organica a operatiunilor prin lansarea de noi game de produse si prin infiintarea de trei birouri de reprezentare, care sa faciliteze implementarea mai eficienta a programelor comerciale in zonele geografice respective. De altfel, prin cele sapte achizitii realizate in 2018, Legrand a reusit consolidarea pozitiei sale dominante si, in acelasi timp, accesul la activitati complementare celor existente. Subsidiara Legrand Romania a raportat pentru 2017 vanzari de 93,75 milioane de lei, cu 9,1% mai mari fata de anul anterior, in portofoliul sau de produse existand marci cunoscute precum Bticino, Zucchini, Cablofil, Sarlam, Vantage, Nuvo etc. Produsele sunt disponibile printr-o retea de magazine specializate, centre de bricolaj, companii de instalatii, integratori de sistem si parteneri tablotieri.

Din aceeasi categorie

04 Iul 12:22 | E-INFRA, membru fondator si partener al think-tank Atlantic Council Romania
26 Iun 12:26 | ADREM atrage 18 milioane euro de la ING si BRD pentru extinderea operatiunilor
26 Iun 07:00 | SIEMENS: Vanzari de aproape 20 miliarde euro si perspective de crestere de pana la 7%
25 Iun 11:54 | Schrack Technik a inaugurat noul centru de materiale electrice de la Domnesti
19 Iun 07:00 | LEGRAND obtine cresterea afacerilor cu 12,3% si are prognoze optimiste pentru 2025
18 Iun 12:46 | Kilowat: Eliminarea plafonarii energiei va aduce cresteri de 34-130% ale preturilor
11 Iun 15:14 | ADREM: Venituri de 70 milioane euro in 2024 si planuri de crestere cu 70% in 2025
11 Iun 07:29 | FOCUS Security: Crestere de 30% a cererii de automatizari integrate, pana in 2030
11 Iun 07:00 | EATON raporteaza afaceri de 6,4 miliarde USD in primele trei luni ale anului 2025
10 Iun 07:18 | SECUNET: Stabilitatea financiara a companiei, principalul obiectiv pe termen scurt
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA