Marți, 17 Iunie 2025
RO EN

evoMAG vrea sa vanda sisteme fotovoltaice de doua milioane de euro, in 2023

evoMAG estimeaza, in 2023, vanzari de aproape 2 milioane de euro in categoria de sisteme fotovoltaice, introdusa in site in vara anului trecut.
„Cea mai noua categorie din portofoliul evoMAG, sisteme fotovoltaice, va fi si una dintre cele mai performante de-acum inainte. Inca din pre-lansare am alocat resurse importante in a intelege produsele si nevoile clientilor, astfel incat sa putem aborda aceasta categorie pe termen lung.
In prezent, vanzarile de sisteme fotovoltaice si produse conexe genereaza aproximativ 3% din vanzarile totale, insa potentialul este foarte mare. Estimam ca ponderea va creste la circa 5%, spre finalul anului”, spune Mihai Patrascu, CEO evoMAG, mentionand ca, obiectivul evoMAG este sa ofere echipamentele cele mai cautate si cerute de companiile care instaleaza astfel de echipamente.
In prezent, cele mai vandute sisteme fotovoltaice vandute in Romania sunt de putere medie, de circa 5 - 6 KW. Cat priveste produsele individuale din categorie, cele mai vandute sunt invertoarele si bateriile, urmate de panourile fotovoltaice. evoMAG exploreaza ideea de a avea, in perioada urmatoare, si echipe dedicate de instalare, tintind, pentru inceput, parteneriate cu furnizori care au deja experienta in aceasta piata.
Sistemele fotovoltaice si produsele conexe fac parte dintr-o categorie mult mai mare de produse - Casa, Decoratiuni si Bricolaj. Anul trecut, categoria a generat circa 5% din cifra de afaceri a evoMAG, compania estimand, pentru anul acesta, o crestere cu 20%, pe fondul cererii mai mari de produse care au legatura cu muncile agricole si traiul la casa, cu focus pe tot ce e necesar intr-o gospodarie.
Aici, preferintele romanilor s-au indreptat, cu precadere, catre generatoare de curent electric, motocultoare, motosape, compresoare si pompe, sisteme de inmagazinat energia, gratare de gradina, topul fiind completat de sistemele de incalzire pentru terase, de unelte si scule generale si de aparate de sudura si invertoare profesionale.
In prezent, evoMAG listeaza peste 5.000 de produse care se inscriu in categoria Casa, Decoratiuni si Bricolaj, peste 50% dintre acestea fiind introduse anul trecut in portofoliu.
In 2023, evoMAG vizeaza completarea gamei cu alte cateva mii de produse, cu precadere in zona de gradina.
evoMAG a inregistrat in 2022 afaceri de 36 de milioane de euro si estimeaza, pentru anul acesta, o crestere de 5% - 10%, intr-un context de piata mai dificil, cu un mediu concurential crescut si multiple provocari la nivel macroeconomic si politic.
Portofoliul de produse al companiei a ajuns, anul trecut, la 150.000 de repere, tinta pentru 2023 fiind o crestere de 20%.

Din aceeasi categorie

11 Iun 07:29 | FOCUS Security: Crestere de 30% a cererii de automatizari integrate, pana in 2030
11 Iun 07:00 | EATON raporteaza afaceri de 6,4 miliarde USD in primele trei luni ale anului 2025
10 Iun 07:18 | SECUNET: Stabilitatea financiara a companiei, principalul obiectiv pe termen scurt
03 Iun 15:26 | ELBI: Afaceri de 556 mil. lei in 2024 si noi investitii in extindere si digitalizare
29 Mai 12:30 | E-INFRA a finantat dotarea Laboratorului de Compatibilitate Electromagnetica al UTCN
15 Mai 11:34 | Baterii solare de 200 milioane euro, pot fi instalate in 2025 in sectorul rezidential
14 Mai 07:00 | SCHNEIDER: Crestere de 7,4% a cifrei de afaceri si prognoze optimiste pentru 2025
12 Mai 07:00 | SIGNIFY raporteaza vanzari de 1,4 miliarde de euro pentru primul trimestru din 2025
08 Mai 07:00 | 3M anunta vanzari de 6 miliarde USD si o rata de profitabilitate peste asteptari
07 Mai 11:25 | Smart Lighting devine Ambito si isi largeste aria de expertiza in instalatii
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA