
In primele sase luni din 2015, vanzarile companiei s-au plasat la 2,5 milioane de euro, pentru intregul an in curs conducerea firmei estimand o mentinere a cifrei de afaceri la nivelul performantelor realizate in anii precedenti, respectiv intre 4,5 si 6 milioane de euro.
Printre obiectivele companiei se afla continua imbunatatire a produselor din oferta si lansarea de sortimente noi. "Avem o gama inovatoare de produse de distributie JT pentru montaj in sistem Busbar, de 60 mm, ce au ca scop principal micsorarea spatiului necesar pentru distributie. Noile sisteme au ajutat, in special, partenerii din telecomunicatii, precum si pe cei care produc cabinete de compensare factor de putere (sau baterii de condensatoare). Cu ajutorul produselor din sistemul Busbar de 60 mm, clientii au reusit dublarea numarului de plecari in acelasi spatiu", a mai spus Josef Kalleder.
In ultima perioada, reprezentantii Apator au organizat seminarii de instruire tehnica, oferite gratuit tuturor specialistilor interesati de utilizarea separatorilor in echipamentele lor. Scopul a fost, in principal, familiarizarea cu inovatiile din domeniu, dar si folosirea corecta si la capacitate maxima a produselor existente. "Exista multe facilitati in produsele Apator, dincolo de functia de baza, care pot ajuta montatorii, care sunt, insa, mai putin cunoscute. De asemenea, este o ocazie buna pentru a lua pulsul pietei si a ne apropia de clienti. Ne propunem sa continuam aceste seminarii gratuite si in perioada urmatoare", a precizat reprezentantul Apator.
Compania Apator este prezenta pe plan autohton prin intermediul unui birou de marketing si vanzari situat in Craiova, printre proiectele la care a livrat produse aflandu-se lucrari mari de reabilitare a sectorului energetic si din sectorul de telecomunicatii.