Sâmbătă, 26 Iulie 2025
RO EN

RETTIG a obtinut in 2018 rezultate foarte bune pe pietele din Europa Centrala

Rettig a anuntat pentru anul 2018 o cifra de afaceri de 983 milioane de euro, cu 1% inferioara celei realizate in exercitiul financiar precedent, in aceste conditii profitul operational EBIT consemnand o contractie de 7%, de la 53 milioane de euro la 49 milioane de euro. Scaderea incasarilor este explicata de oficialii grupului prin performanta financiara in usor declin consemnata atat in ceea ce priveste divizia Nordkalk (ca urmare a scaderii livrarilor in Scandinavia), cat si Rettig ICC (care a inregistrat rezultate mai slabe pe anumite piete-cheie). Pe parcursul anului precedent, compania a fost implicata in doua tranzactii majore prin intermediul carora a sporit in mod semnificativ participatia Rettig in Terveystalo si eQ - ambele considerate companii de cea mai inalta clasa pe segmentul lor si avand un potential semnificativ de creare a unei valori sustenabile, pe termen lung. Tot in anul precedent au fost luate masuri concrete pentru consolidarea competitivitatii grupului, precum si pentru cresterea profitabilitatii, mai ales pe fondul activarii pe o piata care se confrunta cu veritabile provocari, unde cererea de radiatoare a scazut in anumite regiuni, iar costurile au consemnat o inflatie destul de puternica. Este important de mentionat faptul ca scaderile din zona de nord a continentului au fost compensate de performanta solida din Europa Centrala. Pe termen scurt, este de asteptat o incetinire a ritmului de crestere economica, acesta fiind invers proportional cu incertitudinea geopolitica. De aceea, nu sunt vizate imbunatatiri semnificative ale profitabilitatii. In 2019, atentia va fi focalizata pe imbunatatirea controlului costurilor si pe asigurarea cresterii rezultatelor financiare, pentru a sustine generarea de cash flow. In Romania, Rettig are o filiala cu sediul judetul Cluj care in 2017 a avut vanzari de 69,6 milioane de lei, cu aproape 34% mai mari fata de anul precedent. Pe plan local compania promoveaza marca Purmo, constituind solutii de incalzire din categoria smart.

Din aceeasi categorie

18 Iul 07:00 | WILO: Impact major al inteligentei artificiale asupra strategiilor de sustenabilitate
17 Iul 07:00 | EHPA: Vanzarile de pompe de caldura sunt de 14 ori mai mari in tarile mari europene
09 Iul 07:00 | McKinsey: Dependenta intre Inteligenta artificiala vs consum de energie si apa
26 Iun 14:22 | Esenzio: Crestere a cererii pentru solutiile de incalzire decorative si personalizate
20 Iun 11:34 | Grupul de firme Melinda a realizat o cifra de afaceri consolidata de 160 mil. euro
20 Iun 07:00 | DAIKIN raporteaza o crestere de 8% a vanzarilor de echipamente in anul fiscal 2025
18 Iun 07:00 | ARISTON estimeaza o stabilizare progresiva a cererii pe pietele principale ale grupului
12 Iun 16:43 | ANAR: Buget majorat cu 55%, pentru consolidarea infrastructurii hidrotehnice
12 Iun 11:00 | TM: Constructii Erbasu si IGNA vizeaza lucrari de reabilitare retele de 50 mil. euro
10 Iun 12:32 | EVOMAG: Cestere de 50% a vanzarilor de aparate de aer conditionat in primavara
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA