Joi, 24 Aprilie 2025
RO EN

RETTIG a obtinut in 2018 rezultate foarte bune pe pietele din Europa Centrala

Rettig a anuntat pentru anul 2018 o cifra de afaceri de 983 milioane de euro, cu 1% inferioara celei realizate in exercitiul financiar precedent, in aceste conditii profitul operational EBIT consemnand o contractie de 7%, de la 53 milioane de euro la 49 milioane de euro. Scaderea incasarilor este explicata de oficialii grupului prin performanta financiara in usor declin consemnata atat in ceea ce priveste divizia Nordkalk (ca urmare a scaderii livrarilor in Scandinavia), cat si Rettig ICC (care a inregistrat rezultate mai slabe pe anumite piete-cheie). Pe parcursul anului precedent, compania a fost implicata in doua tranzactii majore prin intermediul carora a sporit in mod semnificativ participatia Rettig in Terveystalo si eQ - ambele considerate companii de cea mai inalta clasa pe segmentul lor si avand un potential semnificativ de creare a unei valori sustenabile, pe termen lung. Tot in anul precedent au fost luate masuri concrete pentru consolidarea competitivitatii grupului, precum si pentru cresterea profitabilitatii, mai ales pe fondul activarii pe o piata care se confrunta cu veritabile provocari, unde cererea de radiatoare a scazut in anumite regiuni, iar costurile au consemnat o inflatie destul de puternica. Este important de mentionat faptul ca scaderile din zona de nord a continentului au fost compensate de performanta solida din Europa Centrala. Pe termen scurt, este de asteptat o incetinire a ritmului de crestere economica, acesta fiind invers proportional cu incertitudinea geopolitica. De aceea, nu sunt vizate imbunatatiri semnificative ale profitabilitatii. In 2019, atentia va fi focalizata pe imbunatatirea controlului costurilor si pe asigurarea cresterii rezultatelor financiare, pentru a sustine generarea de cash flow. In Romania, Rettig are o filiala cu sediul judetul Cluj care in 2017 a avut vanzari de 69,6 milioane de lei, cu aproape 34% mai mari fata de anul precedent. Pe plan local compania promoveaza marca Purmo, constituind solutii de incalzire din categoria smart.

Din aceeasi categorie

24 Apr 07:59 | CA Buzau va implementa proiecte de circa 1,6 miliarde lei prin PDD 2021-2027
23 Apr 07:32 | APAVITAL continua dezvoltarea infrastructurii de apa si canalizare prin PDD 2021-2027
22 Apr 07:39 | CASSA a realizat 85% din proiectul de dezvoltare a infrastructurii de apa POIM/PDD
21 Apr 07:26 | HOVAL Romania: Anul 2024 a fost cel mai bun din istoria companiei
18 Apr 07:29 | ENVI Group estimeaza o crestere de 20% a cifrei de afaceri din acest an
16 Apr 07:00 | EHPA: De ce au scazut vanzarile de pompe de caldura din Europa in anul 2024?
15 Apr 13:39 | AUX intra pe piata HVAC din Romania si vizeaza o cota de piata de 20%, in 3 ani
15 Apr 07:53 | DAKIN: Crestere a cotei de piata pe segmentul pompelor de caldura
14 Apr 07:12 | REHAU: Piata HVAC evolueaza spre eficienta energetica si sustenabilitate
11 Apr 07:28 | FlaktGroup Romania a depasit prognozele de vanzari in 2024 si tinteste consolidarea
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA