Duminică, 27 Iulie 2025
RO EN

RESIDEO: Utilizarea termostatelor inteligente poate reduce consumul cu pana la 40%

Resideo, furnizor global de solutii de confort si securitate pentru locuinte, estimeaza ca termostatele inteligente de tipul evohome, cel mai avansat produs din aceasta categorie din oferta companiei, poate contribui la realizarea unor economii de pana la 40% in cladirile rezidentiale, indiferent de tipul de sistem de incalzire folosit. Compania recomanda persoanelor care locuiesc in case sau apartamente dotate cu centrale termice sa seteze separat temperatura pentru fiecare camera in parte. De asemenea, pentru facturi mai mici, este indicata reducerea temperaturii cand iesim din casa, indiferent daca mergem la birou sau in vacanta. Resideo a lansat recent o campanie de promovare a beneficiilor termostatelor inteligente.
Nevoile de temperatura medie pentru fiecare camera difera. De exemplu, putem seta o temperatura mai scazuta in hol comparativ cu cea din zona de zi. Temperatura medie trebuie sa ia in considerare cat timp petrecem in fiecare zona a casei. Temperatura trebuie adaptata, de asemenea, specificului camerei. Astfel, temperatura din baie trebuie sa fie cu 1 - 2 oC mai mare fata de cea din dormitor. Aceste sfaturi se pot dovedi utile, dat fiind faptul ca si reducerea cu un grad a temperaturii medii dintr-o camera poate genera economii de energie de aproximativ 7%.
Controllerul evohome din portofoliul Resideo permite crearea a pana la 12 zone de incalzire diferite intr-o locuinta si setarea temperaturilor adecvate (program individual de temperatura si timp in fiecare zona) pentru un confort optim si un consum redus de energie.
„Exista un numar semnificativ de proprietari de centrale termice de apartament care nu folosesc un termostat, in ciuda beneficiilor aduse de acestea. Termostatele inteligente pe zone sunt cea mai recenta inovatie in domeniu, permitand obtinerea unui confort maxim, concomitent cu reducerea consumului de combustibil. Avantajul este ca sunt si foarte usor de programat, direct de pe telefon”, spune Gelu Olteanu, Country Sales Leader Resideo Romania.
Pentru a creste gradul de constientizare a beneficiilor oferite de termostatele inteligente, Resideo a lansat recent o campanie media in Europa denumita "Smart Trick (Solutia inteligenta)", pentru a evidentia simplitatea utilizarii produselor sale, mesajul central fiind: "Cu Resideo, confortul este la indemana oricui".
„Suntem foarte incantati de aceasta campanie, deoarece ne permite sa subliniem unul dintre principiile fundamentale ale Resideo: furnizarea de tehnologie intuitiva, fiabila, agreabila si creata pentru confort”, a declarat Natalia Dlugosz, director de marketing si comunicare Resideo Europa de Est.
Obiectivul Resideo este acela de a oferi produse care asigura o atmosfera placuta acasa; de a ajuta proprietarii de locuinte moderne sa se orienteze in lumea ofertelor si mesajelor de promovare a solutiilor inteligente si fiabile pentru case. Cu o gama de produse de la termostate cu solutii de zonare, alarme si instrumente de avertizare; pana la solutii de tratare a apei - si chiar produse pentru facilitarea alimentarii cu energie din surse regenerabile - Resideo nu se limiteaza la partea de instalare, ci trece la integrarea de solutii complete si integrate pentru intreaga locuinta.
evohome, de exemplu, este un produs inovator, care, prin functia sa Smart Zoning, permite consumatorilor sa gestioneze temperatura in diferite zone ale casei, oprind sau reducand utilizarea incalzirii acolo unde nu este necesar. Acest lucru inseamna ca utilizatorii au mai mult control asupra nivelului de confort si pot fi mai eficienti in utilizarea energiei.
Un alt produs important din portofoliul de produse pentru confortul rezidential este termostatul programabil T4, potrivit pentru locuinte de dimensiuni mici/medii si spatii comerciale medii.
Aceasta gama ampla de produse de inalta calitate permite proprietarilor de locuinte controlul total si eficienta energetica. Designul, durabilitatea si simplitatea sunt esenta ofertei de produse Resideo. Aceste caracteristici sunt evidentiate prin noua campanie media.
Filmul care sta la baza acestei campanii este disponibil aici.

Din aceeasi categorie

18 Iul 07:00 | WILO: Impact major al inteligentei artificiale asupra strategiilor de sustenabilitate
17 Iul 07:00 | EHPA: Vanzarile de pompe de caldura sunt de 14 ori mai mari in tarile mari europene
09 Iul 07:00 | McKinsey: Dependenta intre Inteligenta artificiala vs consum de energie si apa
26 Iun 14:22 | Esenzio: Crestere a cererii pentru solutiile de incalzire decorative si personalizate
20 Iun 11:34 | Grupul de firme Melinda a realizat o cifra de afaceri consolidata de 160 mil. euro
20 Iun 07:00 | DAIKIN raporteaza o crestere de 8% a vanzarilor de echipamente in anul fiscal 2025
18 Iun 07:00 | ARISTON estimeaza o stabilizare progresiva a cererii pe pietele principale ale grupului
12 Iun 16:43 | ANAR: Buget majorat cu 55%, pentru consolidarea infrastructurii hidrotehnice
12 Iun 11:00 | TM: Constructii Erbasu si IGNA vizeaza lucrari de reabilitare retele de 50 mil. euro
10 Iun 12:32 | EVOMAG: Cestere de 50% a vanzarilor de aparate de aer conditionat in primavara
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA