
In toate regiunile in care compania este activa si pe toate pietele aferente, rezultatele ultimului trimestru au fost vizibil mai bune, daca se realizeaza o comparatie cu primele 9 luni. In Europa, incasarile s-au diminuat in 2009 cu o cota de circa 6%, singura zona in care s-au inregistrat cresteri fiind Franta (+2,2%), in vreme ce in Germania au fost pastrate rezultatele din 2008. Scaderi usoare au fost consemnate in Benelux (-2,7%), Elvetia (-3,7%) si Austria (-5%), iar diminuari mai accentuate in Italia (-14,2%), Marea Britanie/Irlanda (-11,8%), statele nordice (-13,6%), Europa Centrala si de Est (-18,5%) si Peninsula Iberica (-25,7%). Conditiile de livrare au fost dificile in Orientul Mijlociu/Africa (-13,8%) si America (-15,1%). Cea mai buna situatie a fost raportata pentru Extremul Orient/Pacific, unde scaderile au fost nesemnificative. Unul dintre cele mai importante evenimente care au avut loc in ultima perioada a fost constituit de preluarea activitatii partenerului de vanzari din India, cu sediul in Bangalore si reprezentante in Mumbai si Delhi, care a reusit, in ultimii ani, sa transforme Geberit in lider al pietei locale de instalatii sanitare. Informatii suplimentare, la www.geberit.com