Joi, 24 Aprilie 2025
RO EN

evoMAG: temperaturile ridicate dubleaza vanzarile de aparate de aer conditionat

Temperaturile ridicate din perioada verii determina tot mai multi romani sa achizitioneze aparate de aer conditionat. Cele mai mari vanzari de astfel de echipamente au loc vara, in mod traditional. Insa, nevoia mai mare de confort termic a impins, momentul de cumparare mai devreme in an.
Vanzarile de aparate de aer conditionat s-au dublat, astfel, in primele 7 luni ale anului fata de aceeasi perioada din 2022, potrivit unei analize evoMAG.
„Odata cu dorinta mai mare de cumparare pentru aparatele de aer conditionat, a crescut si diversitatea in categorie. La evoMAG, am dublat stocul de produse si reusim, astfel, sa asiguram livrarea mai rapida a comenzilor. In prezent, evoMAG listeaza peste 150 de modele disponibile, de la peste 20 de furnizori si acopera toata plaja de produse in acord cu nevoile clientilor”, spune Mihai Patrascu, CEO evoMAG, mentionand ca, spre deosebire de anul trecut, aparatele de aer conditionat sunt mai accesibile, preturile de vanzare fiind mai mici cu circa 10%.
Potrivit analizei evoMAG, pretul mediu pentru aparatele de aer conditionat variaza intre 1.500 si 2.500 de lei, iar cele mai multe produse sunt achizitionate, in medie, cu circa 1.700 de lei.
Ce aparate de aer conditionat prefera romanii
In preferintele consumatorilor romani, se distanteaza brandurile cunoscute, precum: Gree, Yamato, Haier, Midea, Hitachi si Samsung.
Totodata, la achizitia acestora, romanii prefera ca aparatele de aer conditionat sa fie:
- Eficiente energetic - urmaresc, cu precadere echipamentele din clasa A+ si A++;
- Cu o capacitate de peste 12.000 de BTU;
- Cu functie de incalzire si, eventual, ventilare si dezumidificare;
- Sa dispuna de tehnologia Inverter, care permite controlul energiei consumate prin temporizarea si controlarea functionarii compresorului. Astfel, temperaturile dorite sunt atinse mai rapid, timpul de pornire este redus cu o treime, consumul este mai mic cu pana la 30% si sunt eliminate fluctuatiile de temperatura;
- Sa poata fi conectate la Internet prin Wi-Fi;
- Usor de intretinut;
- Usor de accesat si setat, de controlat si programat, cu control din aplicatii dedicate.
„Avem o cerere mult mai mare anul acesta pentru instalarea echipamentelor de aer conditionat. Tot mai multi romani prefera achizitia de pachete de servicii care includ montaj autorizat, dar si kit-ul de instalare. Astfel, de la inceputul anului, vanzarile de servicii de instalare de aer conditionat au crescut cu peste 300%, iar in proportie de 10% aparatele de aer conditionat se vand impreuna cu serviciile de instalare, in crestere usoara fata de anul trecut”, spune Alexandra Balaianu, Sales Manager la evoMAG.
Media duratei de instalare pentru acare opteaza romanii este de aproximativ 3 zile, evoMAG oferind servicii de montaj in 1-2 zile lucratoare, in 3-5 zile lucratoare si in 6 - 9 zile lucratoare.

Din aceeasi categorie

24 Apr 07:59 | CA Buzau va implementa proiecte de circa 1,6 miliarde lei prin PDD 2021-2027
23 Apr 07:32 | APAVITAL continua dezvoltarea infrastructurii de apa si canalizare prin PDD 2021-2027
22 Apr 07:39 | CASSA a realizat 85% din proiectul de dezvoltare a infrastructurii de apa POIM/PDD
21 Apr 07:26 | HOVAL Romania: Anul 2024 a fost cel mai bun din istoria companiei
18 Apr 07:29 | ENVI Group estimeaza o crestere de 20% a cifrei de afaceri din acest an
16 Apr 07:00 | EHPA: De ce au scazut vanzarile de pompe de caldura din Europa in anul 2024?
15 Apr 13:39 | AUX intra pe piata HVAC din Romania si vizeaza o cota de piata de 20%, in 3 ani
15 Apr 07:53 | DAKIN: Crestere a cotei de piata pe segmentul pompelor de caldura
14 Apr 07:12 | REHAU: Piata HVAC evolueaza spre eficienta energetica si sustenabilitate
11 Apr 07:28 | FlaktGroup Romania a depasit prognozele de vanzari in 2024 si tinteste consolidarea
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA