Vineri, 15 August 2025
RO EN

SECTOR 5: Achizitie de lucrari de amenajare peisagistica de 175 milioane euro

Autoritatea contractanta Sectorul 5 (Primaria Sectorului 5 Bucuresti) organizeaza o licitatie deschisa, cu o valoare totala estimata de 820.938.812,10 lei, pentru atribuirea unui acord-cadru care vizeaza prestarea si executia unor servicii de proiectare tehnica, asistenta tehnica si de lucrari privind amenajarea spatiilor verzi.
Astfel, ofertantii interesati sa-si adjudece aceste proiecte trebuie sa faca dovada ca au capacitatea de a realiza in totalitate obiectul viitorului acord-cadru, care il reprezinta proiectarea tehnica, asistenta tehnica si executia lucrarilor de amenajare a unor spatii verzi, parcuri, locuri de joaca si de agrement, peluze, scuaruri, aliniamente, gradini aferente blocurilor de locuinte etc., de pe raza sectorului 5 al Municipiului Bucuresti. Potrivit anuntului, autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari cu cel putin 10 zile inainte de data-limita de depunere a ofertelor.
Data-limita de depunere a ofertelor la aceasta procedura este 8 noiembrie 2019, ora 15:00, iar acordul-cadru este impartit in cate trei loturi, care pot fi adjudecate in totalitate si de un singur ofertant. Autoritatea contractanta mai instiinteaza si ca, in cazul acestui acord-cadru, s-a stabilit o clauza suspensiva. Mai precis, procedura de atribuire este initiata sub incidenta unei clauze suspensive, in sensul ca incheierea acordului-cadru este conditonata de alocarea creditelor bugetare cu aceasta destinatie, semnarea acordului-cadru facandu-se cu respectarea dispozitiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intra sub incidenta legislatiei privind finantele publice. Autoritatea contractanta precizeaza ca va incheia acordul-cadru si contractele subsecvente cu ofertantul declarat castigator numai in masura in care fondurile necesare achizitiei publice vor fi asigurate prin alocarea de credite bugetare cu aceasta destinatie. In cazul in care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, autoritatea contractanta, dupa primirea notificarii cu privire la neacordarea finantarii, isi rezerva dreptul de a anula procedura de atribuire, in conditiile in care nu exista o alta sursa de finantare, in conf cu prevederile legale. Ofertantii din cadrul acestei proceduri inteleg si sunt de acord ca autoritatea contractanta nu poate fi considerata raspunzatoare pentru vreun prejudiciu in cazul anularii procedurii de atribuire, indiferent de natura prejudiciului si indiferent daca a autoritatea contractanta a fost notificata. Ofertantii participanti la procedura accepta utilizarea conditiilor speciale precizate anterior, asumandu-si intreaga raspundere. Pentru informatii suplimentare, click aici!

Din aceeasi categorie

01 Aug 18:11 | Delgaz Grid a primit 52 oferte pentru lucrari de modernizare retele de 357 mil. euro
01 Aug 17:38 | OMV Petrom: BS Recycling si TSG castiga lucrari de inchidere sonde de 108 mil. euro
01 Aug 14:34 | LICITATIE de 28 milioane euro pentru constructia AquaPark Transilvania Terme Tasnad
01 Aug 13:30 | HIDROELECTRICA: Golire controlata a acumularii Vidraru, pentru retehnologizare
31 Iul 13:11 | DAIO, MEDOS si 3TI asigura supervizare lucrari de modernizare la Depoul Dacia, Iasi
31 Iul 13:31 | OPTIM Project Management si Fundatia Metropolis construiesc un Spital de Psihiatrie
31 Iul 13:08 | INCEPE constructia noii unitati de productie de 12.000 mp, Diehl Aviation din Craiova
31 Iul 12:59 | PORR Romania va construi Faza 2 a parcului eolian VIFOR Buzau, cu 42 turbine Vestas
30 Iul 13:03 | CDS, Daroconstruct si Prima Construct construiesc campusul dual AGRITECH Iasi
30 Iul 13:05 | PPF Real Estate atinge nivelul zero al constructiei ARC, proiect de 70 milioane euro
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA