Duminică, 22 Iunie 2025
RO EN

SECTOR 5: Achizitie de lucrari de amenajare peisagistica de 175 milioane euro

Autoritatea contractanta Sectorul 5 (Primaria Sectorului 5 Bucuresti) organizeaza o licitatie deschisa, cu o valoare totala estimata de 820.938.812,10 lei, pentru atribuirea unui acord-cadru care vizeaza prestarea si executia unor servicii de proiectare tehnica, asistenta tehnica si de lucrari privind amenajarea spatiilor verzi.
Astfel, ofertantii interesati sa-si adjudece aceste proiecte trebuie sa faca dovada ca au capacitatea de a realiza in totalitate obiectul viitorului acord-cadru, care il reprezinta proiectarea tehnica, asistenta tehnica si executia lucrarilor de amenajare a unor spatii verzi, parcuri, locuri de joaca si de agrement, peluze, scuaruri, aliniamente, gradini aferente blocurilor de locuinte etc., de pe raza sectorului 5 al Municipiului Bucuresti. Potrivit anuntului, autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari cu cel putin 10 zile inainte de data-limita de depunere a ofertelor.
Data-limita de depunere a ofertelor la aceasta procedura este 8 noiembrie 2019, ora 15:00, iar acordul-cadru este impartit in cate trei loturi, care pot fi adjudecate in totalitate si de un singur ofertant. Autoritatea contractanta mai instiinteaza si ca, in cazul acestui acord-cadru, s-a stabilit o clauza suspensiva. Mai precis, procedura de atribuire este initiata sub incidenta unei clauze suspensive, in sensul ca incheierea acordului-cadru este conditonata de alocarea creditelor bugetare cu aceasta destinatie, semnarea acordului-cadru facandu-se cu respectarea dispozitiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intra sub incidenta legislatiei privind finantele publice. Autoritatea contractanta precizeaza ca va incheia acordul-cadru si contractele subsecvente cu ofertantul declarat castigator numai in masura in care fondurile necesare achizitiei publice vor fi asigurate prin alocarea de credite bugetare cu aceasta destinatie. In cazul in care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, autoritatea contractanta, dupa primirea notificarii cu privire la neacordarea finantarii, isi rezerva dreptul de a anula procedura de atribuire, in conditiile in care nu exista o alta sursa de finantare, in conf cu prevederile legale. Ofertantii din cadrul acestei proceduri inteleg si sunt de acord ca autoritatea contractanta nu poate fi considerata raspunzatoare pentru vreun prejudiciu in cazul anularii procedurii de atribuire, indiferent de natura prejudiciului si indiferent daca a autoritatea contractanta a fost notificata. Ofertantii participanti la procedura accepta utilizarea conditiilor speciale precizate anterior, asumandu-si intreaga raspundere. Pentru informatii suplimentare, click aici!

Din aceeasi categorie

10 Iun 18:18 | ARHI BOX va proiecta noul aquapark de 14 milioane euro din Ocna Mures, Alba
10 Iun 14:03 | KESZ si SDC Proiect finalizeaza structura Institutului de Cercetare in AI din Cluj
09 Iun 07:23 | ONV LAW: Necesar de pana la 200 miliarde euro pentru modernizarea Romaniei
06 Iun 13:24 | PS4: Simulare CDS pentru nou bazin de inot olimpic si complex educational-sportiv
06 Iun 13:32 | Constructia noului aquapark din Baia Mare, finantata din credit bancar si fonduri UE
05 Iun 15:33 | CGMB aproba modernizarea integrala cu 200 mil. euro a depourilor Colentina si Titan
05 Iun 14:36 | CONEST & ARTHENIS: Avans constructie 7 blocuri cu locuinte NZEB pentru tineri, Iasi
05 Iun 14:49 | Constructii Erbasu dezvolta propria statie de reciclare a deseurilor din constructii
05 Iun 13:43 | UTI CFM a modernizat instalatiile electrice ale Hidrocentralei Portile de Fier I
05 Iun 11:24 | RELUARE licitatie servicii Owner's Engineer unitati de cogenerare la CTE Progresu
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA