
Cele doua oferte inscrise in procedura de licitatie publica se afla in etapa de evaluare tehnica si financiara, ce are termenul-limita stabilit la data de 12 februarie 2025, ora 18:00.

Proiectul este propus pentru finantare prin Programul Transport 2021-2027, contractul de proiectare si executie urmand a fi atribuit cu clauza suspensiva (semnarea contractului de proiectare si executie lucrari se va face numai dupa asigurarea sursei de finantare). Se estimeaza ca perioada pe parcursul careia se aplica clauza suspensiva este de 12 luni de la aprobarea raportului procedurii.
Potrivit proiectului tehnic, elaborat de compania Baicons Impex, va fi construita o cladire P+2E, cu o inaltime maxima de 20 de metri si o suprafata desfasurata totala de 2.806 mp. Din punct de vedere functional, Centrul va avea ca functii de baza managementul traficului, diagnoza si mentenanta, supravegherea video, managementul informarii publicului calator si managementul alimentarii cu energie electrica.
Sistemul de fundare a cladirii va fi format din fundatii tip cuzineti, izolati sub stalpii cadrului si grinzi de fundare sub peretii de zidarie. Acoperisul va fi de tip terasa verde. Peretii exteriori se vor realiza din zidarie de caramida cu goluri verticale de 30 cm, iar cei interiori din zidarie de caramida cu goluri verticale de 30 cm sau 20 cm sau din gips-carton de 15 cm sau 10 cm, in functie de tipul compartimentarii propuse.

La exterior, cladirea va fi termoizolata cu vata minerala si va fi acoperita cu o fatada ventilata, din placi de material compozit. Pe fatadele de sud si vest se propune instalarea de panouri fotovoltaice. Tamplaria exterioara va fi metalica, de culoare gri, va avea 5 camere de aer. La interior va fi prevazuta tamplarie de lemn, iar pentru grupurile sanitare se propune tamplarie din profile HPL, care sa reziste la umezeala si la impact.
Cladirea are prevazut un sistem BMS de monitorizare si control al instalatiilor si functiunilor.
Tabloul complet al ofertantilor
1. Constructii Erbasu, cu subcontractantii Secunet Project si TPF Inginerie;
2. Asocierea Drum Asfalt (lider) - GDO Mov Impex, avand ca terti/ subcontractanti companiile Premium Lift Distribution, Tema Energy, GLB Transark si Precon Transilvania.