Luni, 16 Iunie 2025
RO EN

ZITEC a crescut de 10 ori in ultimii trei ani si devine Google Premier Partner

Divizia de Digital Marketing a Zitec, lider pe piata de IT & digital marketing din Romania, a generat anul trecut venituri de 2,25 milioane de euro, o crestere de aproape zece ori in ultimii trei ani. Ca urmare a dezvoltarii accelerate, in februarie 2022, Zitec a devenit Google Premier Partner, divizia de digital marketing fiind in top 3% agentii din Romania care au obtinut acest statut.
Statutul de Google Premier Partners este oferit de Google agentiilor de marketing in functie de o serie de criterii printre care: cresterea performantei campaniilor clientilor, gradul de retentie al acestora, diversificarea serviciilor dar si cheltuielile anuale pentru reclamele platite.
Printre beneficiile pe care statutul de Google Premier Partner le ofera companiei Zitec se numara accesul preferential la versiunile beta ale produselor Google specializate, serviciul avansat de suport pentru Google Ads, dar si acces la evenimente exclusiviste organizate de Google pentru partenerii Premium si clientii acestora.
In prezent, divizia de Digital Marketing acopera trei linii de business: Media - ce cuprinde servicii precum Google Ads, Facebook Ads, Tik Tok Ads, Programmatic, Media Buying local, Data & Analytics, la care se adauga servicii non-digital precum TV, Radio sau Outdoor; Creatie - servicii de SEO, Social Media, Marketing Automation, dezvoltare de continut / Copywriting, editare grafica, web design, productie si post-productie video si Strategie - departament care va actiona in zona de consultanta de marketing si business pentru clientii actuali, dar si propuneri pentru clientii potentiali.
„Statutul de Google Premier Partner reprezinta o recunoastere a eforturilor pe care le depunem constant pentru a oferi clientilor nostri cele mai performante servicii care sa le faciliteze dezvoltarea. Datorita faptului ca divizia de Digital Marketing functioneaza ca o agentie de digital integrata intr-o companie mare de tehnologie, Zitec, ne permite sa avem o abordare complexa ce include toata paleta de servicii ce poate deservi un client: de la strategie la implementare si pana la lansarea sa pe piata intr-un mod foarte eficient. In plus, experienta internationala ne ofera acces in timp real la toate tehnologiile noi si reprezinta implicit un plus de ‘know-how’ pe care il aducem in piata”, a declarat Dan Toma, Digital Marketing Director Zitec.
In ultimii trei ani, echipa de Digital Marketing a Zitec a crescut de peste trei ori, de la sase membri in 2018 la 26 in prezent.
Din portofoliul diviziei de Digital Marketing fac parte clienti din 3 tari si din industrii diverse precum farma, produse electronice, electrocasnice, fashion sau FMCG, printre care: Pfarma.ro, Arctic, Karcher, ASE Bucuresti, Orange Valley, iELM sau STMicroelectronics.

Din aceeasi categorie

10 Iun 13:11 | Schneider Electric: Noua initiativa pentru dezvoltarea unui ecosistem nativ AI
10 Iun 11:46 | Propuneri APMGS pentru dezvoltarea domeniului monitorizarii structurale/geotehnice
06 Iun 11:49 | MAZARS: Circa 70% dintre companiile din Romania utilizeaza AI in procesele interne
06 Iun 11:39 | ANCPI: Aproape sapte milioane de hectare, cadastrate gratuit pentru cetateni
05 Iun 12:53 | Companiile care folosesc Softlead Digital DNA sunt deschise catre digitalizare
04 Iun 10:33 | XARI Agency: 70% din siteurile companiilor romanesti nu sunt conforme cerintelor UE
03 Iun 09:20 | APMGS aniverseaza 3 ani de activitate in monitorizarea structurala si geotehnica
03 Iun 07:00 | NEMETSCHEK: Presiunea pe digitalizare va creste accelerat pe fondul crizelor actuale
29 Mai 17:22 | InfoCons si DNSC anunta un parteneriat strategic in domeniul securitatii cibernetice
29 Mai 11:02 | Arctic Stream & Eximprod lanseaza Cyber Arena, pentru pregatirea in cybersecurity
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA