Sâmbătă, 14 Iunie 2025
RO EN

SALESFORCE: Majorare de 22% a rezultatelor si consolidarea pozitiei de lider CRM

Salesforce, liderul global al sectorului de software pentru managementul relatiilor cu clientii - CRM, a anuntat pentru trimestrul al patrulea din anul fiscal 2023 incasari de 8,38 miliarde USD, in crestere cu 14%, respectiv 17% la rate constante ale cursului de schimb valutar. La nivelul intregului exercitiu financiar, rezultatele au totalizat 31,4 miliarde USD, fiind cu 18%, respectiv 22% mai mari fata de perioada de referinta. Marja operationala GAAP a fost de 3,3%, iar cea non-GAAP de 22,5%. Flux de numerar din operatiuni curente s-a plasat la 7,1 miliarde USD (+19%), iar obligatia actuala de performanta ramasa a cumulat 24,6 miliarde USD, in crestere cu 12%. Salesforce a returnat actionarilor 2,3 miliarde USD in al patrulea trimestru si 4 miliarde de dolari in exercitiul financiar 23, sub forma de rascumparari de actiuni. Pentru urmatorul an fiscal, prognozele actuale indica vanzari de 34,5 miliarde USD - 34,7 miliarde USD, ceea ce constituie o majorare de circa 10%. Comentand toate acestea, managementul grupului a afirmat ca performanta raportata este una dintre cele mai bune de pe segmentul companiilor de software de dimensiuni similare. Anul a fost incheiat cu cel mai mare flux de numerar din istoria societatii. Focalizarea pe executia bugetului si managementul avansat al operatiunilor curente au permis obtinerea performantelor mentionate anterior, asigurand pregatirea pentru viitorul an care va fi, la randul sau, axat pe transformare si crestere profitabila. 
 
***
Grupul nord-american Salesforce domina piata globala de software CRM, platforma Customer 360 dovedindu-si importanta strategica si constituindu-se intr-o solutie relevanta pentru asigurarea cresterii si flexibilitatii utilizatorilor sai din intreaga lume. Compania are o experienta de peste doua decenii in domeniul managementului relatiilor cu clientii si ofera partenerilor sai avantaje nete rezultate din tehnologiile cloud, de comunicatii mobile, social media, Internet of Things, inteligenta artificiala, blockchain etc., pentru le facilita acestora o viziune atotcuprinzatoare asupra clientilor proprii.

Din aceeasi categorie

10 Iun 13:11 | Schneider Electric: Noua initiativa pentru dezvoltarea unui ecosistem nativ AI
10 Iun 11:46 | Propuneri APMGS pentru dezvoltarea domeniului monitorizarii structurale/geotehnice
06 Iun 11:49 | MAZARS: Circa 70% dintre companiile din Romania utilizeaza AI in procesele interne
06 Iun 11:39 | ANCPI: Aproape sapte milioane de hectare, cadastrate gratuit pentru cetateni
05 Iun 12:53 | Companiile care folosesc Softlead Digital DNA sunt deschise catre digitalizare
04 Iun 10:33 | XARI Agency: 70% din siteurile companiilor romanesti nu sunt conforme cerintelor UE
03 Iun 09:20 | APMGS aniverseaza 3 ani de activitate in monitorizarea structurala si geotehnica
03 Iun 07:00 | NEMETSCHEK: Presiunea pe digitalizare va creste accelerat pe fondul crizelor actuale
29 Mai 17:22 | InfoCons si DNSC anunta un parteneriat strategic in domeniul securitatii cibernetice
29 Mai 11:02 | Arctic Stream & Eximprod lanseaza Cyber Arena, pentru pregatirea in cybersecurity
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA