Luni, 28 Aprilie 2025
RO EN

mySchneider: Experienta digitala personalizata all-in-one, pentru clienti si parteneri

Schneider Electric, lider in transformarea digitala a managementului si automatizarii energiei, atinge o etapa cheie in oferirea unei experiente digitale personalizate pentru clientii si partenerii conectati la site-ul companiei. Noua experienta all-in-one este un rezultat al transformarii digitale care vizeaza livrarea celor mai bune experiente digitale catre clienti, pentru a imbunatati satisfactia acestora si pentru a-i sprijini in cresterea business-ului.
Proiectarea noii platforme a inceput in 2020 si a declansat mai multe imbunatatiri si capabilitati care ii ajuta pe clientii si partenerii Schneider de pe piata sa diferentieze si sa isi simplifice operatiunile zilnice prin:
• Acces „Single Sign On” la un profil holistic al clientului in care isi poate gestiona toate in-formatiile intr-un singur loc
• O modalitate de acces personalizata, catre cele mai utilizate servicii de business, printr-un portal personalizat
• Consolidarea diferitelor servicii si instrumente de business care pot fi acum accesate intr-un singur loc
• Reorganizarea instrumentelor si resurselor online ale Schneider pentru a reduce numarul de platforme pe care clientii trebuie sa le viziteze
Schneider Electric isi propune sa le permita clientilor sa economiseasca timp, sa lucreze mai eficient cu clientii lor si sa tina evidenta datelor cheie intr-un singur loc. Clientii Schneider au acum posibilitatea sa isi organizeze continutul preferat in modul cel mai potrivit pentru ei - afiseaza sau ascund diferite elemente din platforma si decid asupra ordinii lor generale. mySchneider ofera acces direct la toate resursele de care au nevoie clientii pentru a-si gestiona business-ul si permite stabilirea preferintelor individuale pentru a se potrivi cel mai bine asteptarilor lor.
Prin intermediul mySchneider, clientii pot accesa anumite dashboard-uri specifice per utilizator, pot stabili notificari pentru a fi informati despre produse noi, versiuni software, seminarii web sau actu-alizari ale documentelor tehnice. Partenerii, inclusiv distribuitorii, au acum o singura modalitate de acces catre toate resursele adaptate pentru a-si sustine business-ul, cum ar fi oportunitati de afaceri, informatii despre produse, cotatii de pret, comenzi, urmarirea comenzilor, date financiare, sesiuni de training si programe de parteneriat. Managerii de cladiri pot obtine o imagine optima asupra cladirii lor, gratie vizualizarii activelor, a contractelor, a ciclurilor de viata pentru diferitele echipamente si a serviciilor de intretinere planificate. Pagina de pornire specifica utilizatorului evidentiaza continutul pe care acesta se bazeaza zilnic, de la instrumente si resurse, la produse si aplicatii, pana la servicii suplimentare, in functie de profil.

Din aceeasi categorie

22 Apr 07:00 | ORACLE: Contracte de 48 miliarde USD in trimestrul al treilea al anului fiscal 2025.
17 Apr 07:00 | NEMETSCHEK: Crestere de 88% a incasarilor din abonamente si modele SaaS
15 Apr 09:40 | Costurile ridicate si durata de implementare, principalele obstacole in digitalizare
14 Apr 12:18 | Life in Codes a incheiat anul 2024 cu o cifra de afaceri de 7 milioane euro
11 Apr 11:53 | DISB 2025: Tehnologii emergente, cooperare, inovatie si securitate cibernetica
10 Apr 09:45 | DISB 2025, Ziua 2: Securitate, inovatie si premiera nationala in Web 3.0
08 Apr 19:53 | Digital Innovation Summit Bucharest a debutat cu un dialog despre viitorul digital
08 Apr 09:24 | Digital Innovation Summit Bucharest (DISB) 2025 incepe astazi, la Palatul Parlamentului
07 Apr 12:19 | Adrian Vevera (ICI): Oamenii sunt esentiali pentru dezvoltarea noilor tehnologii
04 Apr 12:24 | Apple & Nvidia: Angajament de 1 miliard USD - retorica sau revolutie a relocalizarii
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA