Duminică, 15 Iunie 2025
RO EN

mySchneider: Experienta digitala personalizata all-in-one, pentru clienti si parteneri

Schneider Electric, lider in transformarea digitala a managementului si automatizarii energiei, atinge o etapa cheie in oferirea unei experiente digitale personalizate pentru clientii si partenerii conectati la site-ul companiei. Noua experienta all-in-one este un rezultat al transformarii digitale care vizeaza livrarea celor mai bune experiente digitale catre clienti, pentru a imbunatati satisfactia acestora si pentru a-i sprijini in cresterea business-ului.
Proiectarea noii platforme a inceput in 2020 si a declansat mai multe imbunatatiri si capabilitati care ii ajuta pe clientii si partenerii Schneider de pe piata sa diferentieze si sa isi simplifice operatiunile zilnice prin:
• Acces „Single Sign On” la un profil holistic al clientului in care isi poate gestiona toate in-formatiile intr-un singur loc
• O modalitate de acces personalizata, catre cele mai utilizate servicii de business, printr-un portal personalizat
• Consolidarea diferitelor servicii si instrumente de business care pot fi acum accesate intr-un singur loc
• Reorganizarea instrumentelor si resurselor online ale Schneider pentru a reduce numarul de platforme pe care clientii trebuie sa le viziteze
Schneider Electric isi propune sa le permita clientilor sa economiseasca timp, sa lucreze mai eficient cu clientii lor si sa tina evidenta datelor cheie intr-un singur loc. Clientii Schneider au acum posibilitatea sa isi organizeze continutul preferat in modul cel mai potrivit pentru ei - afiseaza sau ascund diferite elemente din platforma si decid asupra ordinii lor generale. mySchneider ofera acces direct la toate resursele de care au nevoie clientii pentru a-si gestiona business-ul si permite stabilirea preferintelor individuale pentru a se potrivi cel mai bine asteptarilor lor.
Prin intermediul mySchneider, clientii pot accesa anumite dashboard-uri specifice per utilizator, pot stabili notificari pentru a fi informati despre produse noi, versiuni software, seminarii web sau actu-alizari ale documentelor tehnice. Partenerii, inclusiv distribuitorii, au acum o singura modalitate de acces catre toate resursele adaptate pentru a-si sustine business-ul, cum ar fi oportunitati de afaceri, informatii despre produse, cotatii de pret, comenzi, urmarirea comenzilor, date financiare, sesiuni de training si programe de parteneriat. Managerii de cladiri pot obtine o imagine optima asupra cladirii lor, gratie vizualizarii activelor, a contractelor, a ciclurilor de viata pentru diferitele echipamente si a serviciilor de intretinere planificate. Pagina de pornire specifica utilizatorului evidentiaza continutul pe care acesta se bazeaza zilnic, de la instrumente si resurse, la produse si aplicatii, pana la servicii suplimentare, in functie de profil.

Din aceeasi categorie

10 Iun 13:11 | Schneider Electric: Noua initiativa pentru dezvoltarea unui ecosistem nativ AI
10 Iun 11:46 | Propuneri APMGS pentru dezvoltarea domeniului monitorizarii structurale/geotehnice
06 Iun 11:49 | MAZARS: Circa 70% dintre companiile din Romania utilizeaza AI in procesele interne
06 Iun 11:39 | ANCPI: Aproape sapte milioane de hectare, cadastrate gratuit pentru cetateni
05 Iun 12:53 | Companiile care folosesc Softlead Digital DNA sunt deschise catre digitalizare
04 Iun 10:33 | XARI Agency: 70% din siteurile companiilor romanesti nu sunt conforme cerintelor UE
03 Iun 09:20 | APMGS aniverseaza 3 ani de activitate in monitorizarea structurala si geotehnica
03 Iun 07:00 | NEMETSCHEK: Presiunea pe digitalizare va creste accelerat pe fondul crizelor actuale
29 Mai 17:22 | InfoCons si DNSC anunta un parteneriat strategic in domeniul securitatii cibernetice
29 Mai 11:02 | Arctic Stream & Eximprod lanseaza Cyber Arena, pentru pregatirea in cybersecurity
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA