Duminică, 08 Iunie 2025
RO EN

evomag: Digitalizarea accelereaza investitiile companiilor in tehnologie

Vanzarile evomag catre companii au urcat la 7,5 milioane de euro in 2024, echivalentul a 15% din vanzarile totale ale companiei. Totodata, valoarea medie a unei comenzi pe segmentul corporate a crescut la 5.500 de lei, reflectand un interes crescut al companiilor pentru echipamente de ultima generatie si pachete extinse de servicii.
Majorarea vanzarilor catre segmentul corporate a avut loc in contextul in care, in 2024, digitalizarea a ramas o directie prioritara pentru companiile din Romania, stimulata de accesul la fonduri europene, nevoia de automatizare si eficientizare operationala. Astfel, evomag a remarcat o cerere sporita pentru laptopuri, monitoare, telefoane mobile, echipamente de printing, proiectoare si table interactive.
"Observam o preocupare tot mai mare a companiilor pentru predictibilitate si eficienta. Investitiile in infrastructura IT nu mai sunt percepute ca un cost, ci ca o necesitate pentru a sustine cresterea afacerilor. In acest sens, ne propunem sa extindem gama de servicii, astfel incat sa le oferim clientilor solutii complete, de la echipamente la suport tehnic, configurari si mentenanta. Serviciile devin un factor esential in deciziile de achizitie, iar noi ne adaptam la aceasta cerere tot mai mare”, spune Mihai Patrascu, CEO evomag.
 
Extinderea serviciilor si dezvoltarea echipei dedicate segmentului corporate
Cat priveste comportamentul de consum, nevoile companiilor vizeaza produse premium, de ultima generatie, companiile plasand comenzi cu recurenta, care contin, in medie, 5 produse.
Comportamentul de consum al companiilor este diferit de cel al persoanelor individuale si in ceea ce priveste dorinta de pastrare a produselor in buna stare, pentru o folosire mai indelungata. Astfel, este uzual pentru acestea sa achizitioneze, pe langa produsele propriu-zise, si garantii extinse sau asigurari pentru acestea, concomitent cu accesarea serviciilor de consultanta pre si post vanzare.
Venind in sprijinul acestei tendinte, evomag estimeaza ca, pana la sfarsitul anului 2025, 10% din vanzarile corporate vor fi generate de servicii aditionale. Garantiile extinse, asigurarile, serviciile de asamblare si configurare pentru echipamente IT devin un factor important in procesul decizional de achizitie al companiilor. 
De asemenea, evomag a observat o crestere a solicitarilor pentru servicii de mentenanta preventiva, suport tehnic dedicat si instalari personalizate ale infrastructurii IT.
evoMAG Corporate este departamentul din cadrul evoMAG, special axat pe cerintele si particularitatile afacerilor din Romania care au nevoie de servicii IT de calitate, de configurarea infrastructurii IT, de servere si solutii de retelistica, echipamente hardware si software pentru videoconferinte, precum si alte solutii de lucru. 
In 2025, compania va continua consolidarea departamentului dedicat vanzarilor corporate, urmand sa creasca echipa de profesionisti cu experienta, in masura sa acorde consiliere si suport clientilor, de la 7 la 10 specialisti, si sa adreseze clienti mai mari, cu nevoi mai complexe in zona electro-IT. Extinderea echipei va contribui la o mai buna adaptare a ofertelor de servicii la nevoile specifice fiecarei companii.
Pe zona de achizitii publice, evomag a implementat o facilitate care permite institutiilor sa solicite postarea unui produs pe SICAP direct din pagina de produs, simplificand procesul de achizitie. Acest aspect a contribuit la o mai buna accesibilitate a ofertelor evomag pentru institutiile publice.
Totodata, compania exploreaza parteneriate pentru leasing operational si leasing financiar, oferind astfel mai multa flexibilitate companiilor in achizitia de echipamente IT.
evomag ofera companiilor o serie de beneficii, precum termen de plata si limita de credit, oferte dedicate, consultanta, servicii de finantare, solutii personalizate pentru beneficiarii de granturi IMM, prioritate in solutionarea situatiilor de service, livrare gratuita indiferent de valoarea comenzii, atat in Bucuresti, cat si in tara, garantie extinsa pentru produsele achizitionate, inlocuirea produselor defecte pe perioada reparatiei acestora etc.
Iar pentru zona de achizitii publice prin platforma publica online (SICAP) evomag pune la dispozitia clientilor urmatoarele servicii:
• Plata OP, la termen, prin trezorerie sau banca;
• Termen de plata;
• Transport gratuit pentru comenzile ce depasesc 399 de lei;
• In cazul comenzilor care nu depasesc pragul de livrare gratuita, taxa de curierat se poate adauga in pretul produsului (la cerere);
• Raspuns in 2 ore;
• Prioritate in solutionarea situatiilor de service. 
 Evolutia pietei confirma importanta serviciilor in procesul de achizitie pentru companii, iar evomag va continua sa investeasca in aceasta directie. Serviciile personalizate si suportul post-vanzare devin diferentiatori esentiali pentru companiile care doresc solutii integrate si eficiente pentru infrastructura lor IT.
In plus, evoMAG continua sa participe la licitatii publice si sa imbunatateasca serviciile destinate clientilor din zona SICAP, vizand o crestere a ponderii acestui segment in totalul vanzarilor corporate.

Din aceeasi categorie

03 Iun 07:00 | NEMETSCHEK: Presiunea pe digitalizare va creste accelerat pe fondul crizelor actuale
29 Mai 17:22 | InfoCons si DNSC anunta un parteneriat strategic in domeniul securitatii cibernetice
29 Mai 11:02 | Arctic Stream & Eximprod lanseaza Cyber Arena, pentru pregatirea in cybersecurity
29 Mai 07:00 | MICROSOFT anunta o cifra de afaceri de peste 70 miliarde euro in trimestrul intai
27 Mai 09:20 | Legislatia impune monitorizarea comportarii constructiilor, cu exceptia cladirilor mici
26 Mai 12:44 | APMGS sustine dialogul intre profesionisti, industrie, autoritati si mediul academic
26 Mai 12:17 | INS: Cifra de afaceri din sectorul IT B2B continua sa scada la inceputul anului 2025
21 Mai 12:48 | Todays: Comertul electronic cu bunuri si servicii a crescut la 11,7 mld. euro in 2024
20 Mai 13:56 | Schneider Electric: Solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
20 Mai 12:33 | Ministerul Culturii digitalizeaza patrimoniul cultural, prin proiectul ePatrimoniu
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA