Sâmbătă, 13 Decembrie 2025
RO EN

CLASSIN: Brandul romanesc de amenajari interioare ajunge in Dubai

ClassIN, brand romanesc de amenajari interioare fondat de antreprenoarele Camelia Sucu si Genoveva Hossu, cu sediul in Bucuresti, s-a extins in Emiratele Arabe Unite prin deschiderea unei reprezentante in Dubai, in parteneriat cu Irina Matei, specialista ce cunoaste foarte bine particularitatile pietei de design din Dubai. Compania ClassIN are, in prezent, sase puncte de lucru nationale si internationale.
Deschiderea noului sediu din Dubai a avut loc la finele lunii martie a.c., in cadrul Dubai Racing World Cup, cand a fost semnat si primul contract pentru amenajarea unui apart-hotel, care va fi definitivat pana in vara acestui an.
"De multa vreme discutam despre extinderea ClassIN la nivel international, luand in calcul si orase din Europa, precum Anvers, insa pana la urma am decis sa pariem pe Dubai, deoarece piata designului si arhitecturii din emirat este efervescenta si am gasit o cerere mare pentru servicii integrate in acest domeniu", a declarat Camelia Sucu, Strategic Partner ClassIN.
Pentru livrarea proiectelor din Dubai, echipa ClassIN va colabora cu experti locali. "Lucrarile pentru un apart-hotel, primul proiect ClassIN Dubai, castigat in urma unui concurs de idei care a reunit companii internationale din industrie, au demarat. Propunerea noastra a convins prin orientarea catre design thinking, dar, totodata, oferind un raport corect calitate-pret", a declarat Genoveva Hossu, Managing Partner ClassIN. In prezent, compania are in vedere semnarea a inca doua contracte importante, prin care isi va asigura stabilitate si vizibilitate pe piata internationala a proiectelor de arhitectura si design.
***
ClassIN ofera servicii unice pe piata de design (solutii "la cheie" si concepte integrate in cazul amenajarilor interioare), fiind un business full-service care acopera servicii precum etapa de consultanta, de proiectare si implementare, incluzand decorarea si alegerea accesoriilor finale, precum si elaborarea de master planuri si alte servicii integrate. De asemenea, compania asigura servicii post-vanzare, amenajarile fiind insotite de garantia si mentenanta aferente fiecarui produs.
Recent, fondatoarele ClassIN au lansat proiectul ClassConcept, dedicat exclusiv parteneriatelor incheiate cu dezvoltatori imobiliari (B2B). Un concept a fost livrat deja pentru apartamentele Premio, dezvoltate de grupul italian Nusco Imobiliare.

Din aceeasi categorie

11 Dec 06:06 | Marius Soflete: Constructiile eficiente energetic, intre reglementare si realitate
09 Dec 06:00 | WSP anunta incasari de circa 3,5 miliarde USD in trimestrul al treilea din anul 2025
04 Dec 06:07 | Arh. Norana Petre: NZEB in Romania - lectii si provocari dupa 5 ani de implementare
04 Dec 06:00 | INS: Scadere de -10% a cifrei de afaceri din arhitectura, in primele 9 luni din 2025
03 Dec 06:05 | Dragos Arnautu: Cladirile pasive - intre entuziasm, mituri si schimbare de paradigma
02 Dec 06:45 | STUDIO AE: Standardul NZEB, integrat in arhitectura cu sens si responsabilitate
01 Dec 06:39 | CONCEPT STRUCTURE isi consolideaza pozitia pe piata cladirilor hoteliere si office
28 Noi 06:00 | INS: Scadere de -10,1% a cifrei de afaceri din arhitectura, in primele 8 luni din 2025
27 Noi 11:04 | Arh. Dorin Stefan a realizat conceptul Modulului de gazduire pe Via Transilvanica
26 Noi 06:27 | Concrete & Design Solutions: Performanta si inovatie in proiecte complexe
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA