.jpg)
Cu o crestere a valorii medii a bonului de cumparaturi de peste 18% in FASHION HOUSE Militari si de 15% in FASHION HOUSE Pallady fata de aceeasi perioada din 2021, cele doua centre din Bucuresti au pus premisele pentru inca un an cu o evolutie solida intr-o perioada de contractie economica. Cresterea spectaculoasa a vanzarilor este sustinuta si de cresterea numarului de vizitatori cu 12% fata de anul precedent, demonstrand ca cele doua centre outlet sunt un reper foarte important ca destinatie de shopping pentru clienti. Acest lucru s-a reflectat si in cresterea spectaculoasa a vanzarilor cu 34% in FASHION HOUSE Militari si 19% in FASHION HOUSE Pallady, fata de anul 2021.
"Contextul economic actual si modificarea comportamentului de cumparare al clientilor au oferit premisele pentru aceasta crestere in ritm rapid pentru FASHION HOUSE Group in Bucuresti. Interesul pentru magazinele outlet premium, precum cele oferite de centrele din portofoliul nostru, este reflectat si de contractele cu noii nostri chiriasi, dar mai ales de cresterea spectaculoasa a vanzarilor. Branduri de renume international au deschis noi magazine in centrele FASHION HOUSE din Romania, oferind reduceri atractive de pana la -70% pe tot parcursul anului. Suntem onorati de increderea pe care ne-o acorda partenerii nostri si ii asiguram ca suntem aici sa le oferim cele mai bune servicii.
Interesul din ce in ce mai mare din partea chiriasilor de a se alatura celor doua centre FASHION HOUSE Outlet din Bucuresti se datoreaza preocuparii noastre constante de a oferi cel mai bun sprijin in zona de management, prin intermediul unei echipe profesionale dedicate, consultantei personalizate si al experientei de peste 25 de ani in piata de outlet," a declarat Brendon O'Reilly, Managing Director al Grupului FASHION HOUSE. "Performantele deosebite din Bucuresti incurajeaza extinderea celui de-al doilea centru outlet profesional din Romania, cu o investitie totala de 45 de milioane de euro. FASHION HOUSE OUTLET Centre Pallady este cel de-al saptelea centru de acest tip dezvoltat de Liebrecht & wood si FASHION HOUSE Group in Europa, iar odata cu deschiderea celei de-a doua faze vom adauga noi chiriasi ancora, consolidand astfel pozitia noastra ca punct de reper comercial in partea de sud-est a Bucurestiului."
Centrele FASHION HOUSE din Bucuresti isi intampina zilnic cumparatorii cu reduceri cuprinse intre 30% si 70% la branduri de renume, precum adidas, Puma, Boss, Nike, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Cacharel, Diesel, US Polo, Tom Tailor, Under Armour, Nike, Levi`s, Marc'O Polo, Guess, Samsonite, Ecco, Liu Jo, Desigual si multe alte branduri premium.
