Miercuri, 26 Februarie 2025
RO EN

VALORIA sustine recalibrarea companiilor la noul context de afaceri

Valoria, companie ce ofera servicii de training, consultanta si executive coaching, contribuie la recalibrarea si revenirea companiilor din criza printr-un instrument de diagnoza rapida dar si prin pregatirea pro-bono a echipelor acestora.
In urma cu 3 luni mediul de afaceri s-a trezit in fata unei crize fara precedent. Din cauza restrictiilor impuse prin ordinele militare, multe dintre companii si-au suspendat activitatea, au trimis angajatii in somaj tehnic, au renegociat chirii si salarii, au redus numarul orelor de incadrare, au apelat la ajutoare venite din partea statului.
Intr-o disperata nevoie de solutii la aceasta situatie, companii cu traditie din Romania si-au inchis rapid activitatea. Industrii precum HORECA sau turism au devenit nerelevante. Angajatii firmelor care si-au suspendat activitatea au trait experienta somajului tehnic. Perspectiva recalificarii pentru a fi relevanti in noul context de business parea, pentru ei, imposibila.
"Pe fondul acestei evidente incertitudini, companiile si angajatii au avut, si au in continuare, nevoie de claritate si de increderea ca pot sa-si atinga potentialul. Astfel, expertiza Valoria in change management, instrumente de diagnoza, resurse umane, marketing si vanzari a furnizat incredere in viitorul de crestere al companiilor", spune Elena Badea, Managing Director.
Intr-un mod asumat si constienti de rolul important pe care o companie de training, consultanta si executive coaching il are pentru instruirea angajatilor, formarea echipelor si cresterea companiilor, consultantii Valoria si-au oferit voluntar serviciile companiilor din Romania.
Rezultatul? 80 ore mentorat de afaceri, 32 de cursuri online cu un total de 128 de ore livrate, 3 comunitati online initiate in aceasta perioada pentru a raspunde intrebarilor specifice ale managerilor si antreprenorilor, 15 sinteze cu resurse relevante pentru revenirea in activitate a companiilor. Recent Valoria a lansat pe site-ul companiei un chestionar de diagnoza gratuita cu privire la nivelul de pregatire al companiilor pentru perioada post lockdown.
Toate acestea au fost pregatite si livrate pro bono de consultantii Valoria. Ghidati de misiunea companiei de a transforma potentialul oamenilor in valoare, acestia s-au implicat in initiativa de sprijinire a companiilor pe baza experientei cumulate de zeci de ani in industrii precum banking, asigurari, IT, productie industriala, mass-media, automotive, farma, FMCG.

Din aceeasi categorie

24 Feb 11:28 | Sierra Quadrant: Multe firme nu sau adaptat la noua dinamica a economiei din 2025
21 Feb 10:15 | Vanzarea afacerii catre mai multi cumparatori: gestionarea eficienta a transferului
21 Feb 10:26 | MAZARS: Romania ramane pe locul 3 in topul destinatiilor preferate pentru investitii
20 Feb 13:06 | Somatia fiscala ANAF si riscul de 6 ani de inchisoare: justitie fiscala sau abuz?
20 Feb 11:56 | Consiliul Concurentei a declansat o investigatie pe constructiilor de locuinte
20 Feb 06:25 | ASEMER: Pe piata rezidentiala din Romania, va prima aspectul credibilitatii
17 Feb 15:47 | AHK: Schimburile comerciale romano-germane au depasit 42 miliarde euro anul trecut
12 Feb 11:57 | BEI: Companiile iau masuri pentru a reduce emisiile de gaze cu efect de sera
03 Feb 13:53 | CITR: Nordis Management in insolventa - stadiul procedurii si scenarii de redresare
03 Feb 11:17 | Clifford Chance Badea si-a extins echipa datorita cresterii activitatii in energie
Image
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 031-401.63.88
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA