Luni, 08 Decembrie 2025
RO EN

TUDOR: 33% dintre companii si-au extins serviciile de promovare in pandemie

Pandemia a schimbat nevoile de comunicare ale companiilor. 33% dintre companii au ales sa isi extinda eforturile de comunicare inspre servicii integrate, mizand pe promovare in media castigata, pe organizarea de evenimente si conferinte online si pe campanii in social media, arata o analiza realizata in pandemie, de Tudor Communication, pe un esantion de aproximativ 100 de companii cu sediul in Romania. Totodata, se observa o crestere si in cererea de strategii de comunicare, in care sa existe un capitol dedicat comunicarii de criza.
„Perioada pandemiei ne-a revelat o nevoie crescuta in randul antreprenorilor de a cauta solutii integrate de comunicare, pentru a avea un obiectiv legat direct de cresterea vanzarilor. Este poate primul an in care, indiferent de marime, antreprenorii au constientizat cat de importante sunt strategiile de business si comunicare, pentru a avea mai multa predictibilitate si a putea gestiona provocarile generate de lebede negre. Tot mai multe companii au inceput sa comunice preventiv, pentru ca au inteles cat de important este sa fii mereu aproape de clientii tai,” a declarat Mihaela Tudor, CEO si fondator Tudor Communication.
53% dintre antreprenori considera promovarea media ca fiind cel mai important instrument de comunicare, urmat de campaniile social media, solicitate de 14% dintre antreprenori, evenimente si conferinte online - 9%, creare si optimizare de website-uri - 8%, comunicare de criza - 3%, servicii SEO - 3% si digital marketing - 3%. Bugetul mediu pe care antreprenorii il consuma pentru comunicarea lunara este de aproximativ 1000 de Euro, se arata in aceeasi analiza realizata in perioada martie 2020 - noiembrie 2021, de catre agentia de comunicare si promovare Tudor Communication.
“Am observat, de asemenea, ca ritmul accelerat al digitalizarii din aceasta perioada a crescut exponential rata internationalizarii companiilor romanesti. Astfel, din ce in ce mai multe companii solicita servicii de comunicare in contextul extinderii pe alte piete, tocmai de aceea ne-am adaptat si extins si noi in orase cheie din Europa si UAE”, sustine Mihaela Tudor, CEO al agentiei de PR & Marketing TUDOR Communication.
Luna aceasta, Tudor Communication sarbatoreste 9 ani de activitate, context in care devine agentie full service, oferind servicii integrate de marketing si comunicare clientilor pe care ii deserveste. In cei 9 ani de activitate, Tudor Communication a gestionat peste 600 de clienti, multi dintre acestia fiind clienti cu expunere la nivel international. In urmatoarea perioada, Tudor Communication vizeaza extinderea in Dubai, dar si extinderea echipei la nivel national.

Din aceeasi categorie

10 Noi 10:03 | RISK REVIEW: Evaluarea riscurilor sectoriale si de tara - calmul din timpul furtunii
05 Noi 13:32 | Supertree: Firmele au nevoie acuta de directie pentru a reda stabilitatea afacerilor
31 Oct 15:59 | CA TeraPlast, desemnat "Board of the Year 2025" la Future of Boards Awards Gala
31 Oct 12:05 | Companiile scurteaza lanturile de aprovizionare si muta fabricile aproape de piete
31 Oct 10:50 | Noul Regulament de Arbitraj AHK Romania: procese mai rapide si predictibile
30 Oct 14:46 | Grup EM anunta intentia de listare pe piata AeRO a Bursei de Valori Bucuresti
30 Oct 11:09 | Allianz Trade: Firmele din Romania, reziliente in fata valului global de insolvente
29 Oct 11:02 | COFACE: Aproape 950 de firme de constructii au intrat in insolventa in primele 8 luni
24 Oct 13:21 | ELECTROALFA preia Elcomex, specializata in lucrari de montaj echipamente electrice
22 Oct 10:29 | Consiliul Concurentei amendeaza patru companii pentru trucarea de licitatii CNAIR
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA