Sâmbătă, 13 Decembrie 2025
RO EN

DELOITTE, desemnat cel mai valoros brand de servicii comerciale din lume

Deloitte a fost desemnat cel mai valoros si mai puternic brand din lume in domeniul serviciilor comerciale pentru al treilea an consecutiv, conform raportului Global 500 2021, lansat de Brand Finance, firma independenta de consultanta in evaluare si strategie de brand recunoscuta la nivel global. Topul este alcatuit pe baza valorii totale si a fortei brandului, calculate cu ajutorul unor analize privind investitiile de marketing, perceptia brandului in randul clientilor, angajatilor si al altor parti interesate (stakeholder equity) si de performanta de piata a businessului.
Cu o valoare a brandului de aproximativ 26,7 miliarde de dolari americani, Deloitte se afla pe primul loc in topul celor mai valoroase branduri de servicii comerciale si, implicit, in topul brandurilor de servicii profesionale. In ceea ce priveste forta brandului, Brand Finance a calculat un scor BSI (Brand Strength Index) de 91 din 100 si a atribuit Deloitte ratingul maxim, AAA+. De asemenea, Deloitte se afla pe locul al saselea in clasamentul global al celor mai puternice branduri din toate domeniile.
Raportul subliniaza ca, in ciuda faptului ca 2020 a fost un an plin de incertitudine si tumultuos pentru segmentul serviciilor comerciale, Deloitte a raportat crestere a businessului. Conform rezultatelor pentru anul financiar care s-a incheiat la 31 mai 2020, veniturile globale agregate ale Deloitte au crescut pentru al 11-lea an consecutiv, ajungand la nivelul record de 47,6 miliarde de dolari americani. Toate liniile de servicii ale firmei – Audit si servicii conexe, Consultanta, Consultanta financiara, Consultanta in managementul riscului, Servicii fiscale si juridice – au raportat cresteri in perioada mentionata.
„Deloitte a aniversat 175 de ani in 2020 si suntem mandri sa fim nu doar cea mai veche, ci si cea mai mare firma de servicii profesionale integrate din lume. Romania a contribuit la performanta globala a Deloitte in ceea ce priveste brandul si rezultatele financiare prin cresterea veniturilor, proiecte si abordari inovatoare care sunt implementate la nivel regional si chiar global si prin dezvoltarea sustinuta a competentelor echipei noastre, care a ajuns la 2.000 de angajati in toate entitatile Deloitte prezente in tara noastra”, a declarat Alexandru Reff, Country Managing Partner, Deloitte Romania si Moldova.

Din aceeasi categorie

08 Dec 11:23 | Wolf Theiss: Noul cadru juridic aplicabil tranzactiilor imobiliare rezidentiale
03 Dec 12:37 | VENEVO: Creditarea greoaie impinge IMM-urile catre solutii alternative de finantare
27 Noi 11:39 | Statul este perceput ca principalul inhibitor al initiativei private in Romania
26 Noi 11:23 | Firmele cer eliminarea impozitului minim pe cifra de afaceri: afecteaza investitiile
25 Noi 10:04 | INSOLVENTA are scopul de a gasi solutii de plata, prin reorganizare sau prin lichidare
21 Noi 13:34 | Business Reloaded 2008-2024: Stagnarea, cea mai mare problema pentru companii
20 Noi 16:38 | Termene.ro: Mediul de afaceri si-a triplat rulajul in perioada 2008-2024
17 Noi 15:49 | MAZARS: 70% din datele vitale ale unui business se afla in procesul de payroll
17 Noi 14:16 | Drepturi si obligatii noi generate de sistarea contractelor de antrepriza de lucrari
17 Noi 10:00 | Acordul comercial dintre SUA si China: armistitiu tactic, nu schimbare strategica
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA