Joi, 19 Iunie 2025
RO EN

ANAF: Date de contact pentru obtinerea de informatii din domeniul fiscal

Agentia Nationala de Administrare Fiscala recomanda ca interactiunea contribuabililor cu institutia sa se realizeze, in continuare, prin mijloace de comunicare la distanta.
Specialistii ANAF pot fi contactati, pentru a raspunde solicitarilor si intrebarilor din domeniul fiscal, prin intermediul liniilor telefonice si adreselor de email publicate pe site-ul ANAF.
De asemenea, pentru comunicarea inter-institutionala, ANAF a deschis, la nivelul directiilor generale regionale ale finantelor publice si al administratiilor judetene ale finantelor publice, adrese dedicate de email, care pot fi accesate aici.
In plus fata de acestea, avand in vedere ca liniile telefonice de la nivelul organelor fiscale teritoriale pot fi foarte solicitate in aceasta perioada, va recomandam sa utilizati si serviciul de asistenta telefonica - Call Center si Formularul de contact.
Pentru a obtine informatii generale in domeniul fiscal si IT, din aria de competenta a ANAF, va rugam sa apelati CALL-CENTER institutiei, la numarul de telefon 031.403.91.60.
Specialistii nostri raspund intrebarilor dumneavoastra in continuare, de luni pana vineri, in intervalul orar 8.30 - 16.30. Daca toate liniile telefonice sunt ocupate, va rugam reveniti, facem toate eforturile pentru a prelua apelurile dumneavoastra!
O alternativa la fel de facila pentru obtinerea de informatii avizate, in scris, in domeniul fiscal, este Formularul de contact, disponibil pe site-ul www.anaf.ro, la urmatorul link: https://www.anaf.ro/asistpublic/. Solicitarile sunt tratate prioritar de directiile de specialitate, iar raspunsurile sunt transmise cu celeritate. In plus, acest serviciu are optiunea de a anexa documente, iar numarul de inregistrare este generat automat.
De asemenea, contribuabilii pot solicita Agentiei Fiscale comunicarea de materiale informative in domeniul fiscal pe adresa de e-mail proprie, prin transmiterea unei solicitari in acest sens prin intermediul Formularului de contact, serviciu disponibil si in Spatiul Privat Virtual.
Reamintim contribuabililor ca obligatiile fiscale se pot indeplini utilizand metode de comunicare la distanta prin intermediul Spatiului Privat Virtual (pentru depunerea declaratiilor si obtinerea de informatii), iar plata poate fi efectuata prin internet banking sau ghiseul.ro.

Din aceeasi categorie

06 Iun 11:50 | PWC: Adaptarea la schimbare - strategii de restructurare si conformare fiscala
05 Iun 11:41 | CC Tax: Reforma disciplinei fiscale trebuie sa inceapa cu decizii executive clare
04 Iun 15:32 | Volker Raffel, CEO e.on Romania, este noul presedinte al AHK Romania
28 Mai 13:25 | AHK: Asteptarile companiilor privind situatia economica din Romania s-au deteriorat
28 Mai 12:22 | Transporturile, industria prelucratoare si constructiile: sectoare-cheie sub presiune
26 Mai 16:23 | NextUp: 5 lucruri care trebuie sa se schimbe in relatia statului cu mediul de afaceri
26 Mai 11:06 | REI: Peste 1,5 miliarde euro fonduri europene pentru antreprenori, in aceasta vara
22 Mai 10:21 | BCG: Industria globala de asset management atinge un nivel record in 2024
15 Mai 15:03 | AOAR: Sesiuni de lucru cu antreprenorii pentru sustinerea IMM-urilor in criza
14 Mai 14:27 | Sierra Quadrant: Cresterea taxelor pe fondul inflatiei, risc de insolventa sau faliment
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA