Joi, 18 Decembrie 2025
RO EN

HPDI: 94% dintre companiile din Europa si-au schimbat strategiile de dezvoltare

Un studiu realizat recent de compania Fosway Group, la care au participat directori, manageri si specialisti in L&D (Learning & Development) din 108 mari organizatii europene, arata ca 94% dintre acestea si-au schimbat strategiile de invatare si dezvoltare. Pandemia si restrictiile de deplasare si socializare au adus cu sine aceste schimbari, despre care 67% dintre participantii la cercetare considera ca sunt definitive. Conform concluziilor studiului, invatarea digitala in cadrul companiilor nu va reveni niciodata la situatia dinainte de criza Covid-19. In acest context, HPDI este prima companie locala de consultanta in resurse umane, care lanseaza o serie de produse de training si teambuilding create special pentru mediul online, si nu doar adaptate acestuia. Investitia companiei in aceste produse se ridica la 20.000 euro.
„Pandemia a lovit puternic industria noastra si am constientizat ca trebuie sa regandim rapid modul in care ne desfasuram activitatea. Pe 16 martie am livrat catre clientii nostri primul program conceput special pentru mediul digital, Becoming the Digital Manager, iar de atunci am intrat intr-un proces aprofundat de rebranding, care a presupus nu doar o identitate vizuala si descriptiva noua, cat mai curand un brand cu un motto care sa ne reprezinte mai bine, pe noi si pe clientii nostri. In toata aceasta perioada, am creat produse educationale care sunt implementate exclusiv online, mai ales din cauza diferentelor uriase dintre un training in clasa fata de un training desfasurat online. Printre caracteristicile principale ale cursurilor online se numara atentia distributiva a participantilor, care nu sunt concentrati doar pe curs, ceea ce inseamna ca informatia trebuie sa fie mai concisa, subiectele sa fie specifice, iar timpii de implementare, mai scurti. In concluzie, atat tema cat in special prezentarea acesteia trebuie sa fie mai atractive si mai succinte”, a explicat Petru Pacuraru, fondatorul HPDI.
In contextul european, specialistii in invatare si dezvoltare din marile companii considera, in proportie de 59%, ca organizatiile in care isi desfasoara activitatea nu au avut o abordare matura a digitalizarii, dar cu toate acestea criza a avut un impact pozitiv in accelerarea transformarii digitale a procesului de invatare. Un alt aspect evidentiat de cercetare si expus de 84% dintre respondenti este ca odata ce oamenii s-au obisnuit sa lucreze de la distanta si sa colaboreze in cadrul unor echipe virtuale, apare nevoia de a integra invatarea digitala in platforme precum Microsoft Teams, Zoom sau Trello.
Video-urile, platformele de invatare care pun la dispozitie continut personalizat si platformele specializate care promoveaza invatarea interactiva si colaborarea intre cursanti au fost metodele preferate de invatare si dezvoltare, incepand din martie.
Concluziile unor prestigioase studii internationale, observatiile la nivelul pietei locale si discutiile aprofundate cu clientii au fost principalele unelte folosite de HPDI in procesul de reorganizare.
„Intr-o piata puternic afectata de lipsa de predictibilitate si de lipsa de interactiuni cu participantii la cursuri, singura forma de a ajunge la audienta noastra a fost mediul online. Acest lucru ii face si pe oamenii de pe partea cealalta a ecranului, dar si pe colegii mei, niste supereroi. Noul brand HPDI sarbatoreste eroul urban, definit de dorinta de a creste oameni indiferent de context, de locul in care se afla sau de piata”, a concluzionat fondatorul HPDI.

Din aceeasi categorie

15 Dec 14:19 | MDLPA: Certificarea operatorilor din constructii, pilon central al noii reforme CATUC
12 Dec 13:54 | INS: Investitiile in constructii noi au depasit 17 miliarde euro in primele 9 luni
12 Dec 13:42 | INS: Peste 40.000 de locuinte au fost finalizate in primele 9 luni ale acestui an
11 Dec 12:30 | REI Grup: Peste 1,5 mld. euro pentru noi scheme dedicate energiei la inceput de 2026
09 Dec 12:20 | ASE & Fundatia Deloitte: Puncte forte ale Romaniei in atragerea de investitori straini
09 Dec 10:57 | Stabilizare in piata europeana a constructiilor, potrivit estimarilor EUROCONSTRUCT
09 Dec 10:31 | BCR Leasing a finantat cu peste 210 mil. euro companii din industria constructiilor
09 Dec 10:31 | BEI: Companiile romanesti investesc si se digitalizeaza, dar raman precaute
28 Noi 12:54 | INS: Scadere estimata in productia de constructii pana la inceputul anului 2026
28 Noi 12:53 | Autorizatii de construire: Creștere de 4,1% în primele 10 luni ale anului 2025
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA