Luni, 18 August 2025
RO EN

Divizia Armat a AMC Romania vizeaza extinderea pe noi segmente de piata

Divizia Armat (specializata in domeniul acoperisurilor, planseelor si structurilor metalice pentru case) a companiei ArcelorMittal Construction (AMC) Romania SA isi propune, in 2009, extinderea pe noi segmente de piata (garajele si depozitele, produse standard, pentru sectorul rezidential). Produsul vector pentru Armat este - in continuare - tigla metalica, sector pe care activeaza cativa zeci de producatori cu distributie nationala, zonala sau locala. "Asteptarile noastre pentru anul curent sunt deja ajustate la noile conditii ale pietei. Ne-am propus obiective realiste si, in plus, pregatim cateva noi linii de sisteme/produse care vor deschide si alte segmente", a declarat Alex Olteanu, director Armat. Desi pentru majoritatea societatilor luna decembrie 2008 a consemnat scaderi ale vanzarilor, pentru divizia AMC aceasta s-a situat peste nivelul anilor precedenti. "Situatia se datoreaza faptului ca toamna se acopera majoritatea caselor a caror constructie incepe primavara devreme, ca atare scaderea nu a afectat direct si major cererea. In anii trecuti, segmentul tiglei metalice a sporit pe fondul maririi numarului de producatori locali si a importatorilor. Pentru ca beneficiarii au devenit mult mai sofisticati, pe parcursul lui 2008 s-au generat majorari pentru produsele cu acoperire superioara, culorile texturate-mat si antichizate. Tendinta va continua cu precadere si in 2009. In ceea ce ne priveste, avem capacitati de productie care acopera produse de la categoria economic pana la cele premium, unicat sau inovative", a precizat reprezentantul firmei. In prima parte a anului curent, sectorul de profil s-a redus cu aproximativ 30%-40% fata de aceeasi perioada din 2008. Aceasta situatie este determinata de factori, precum: insecuritatea financiara a clientilor, blocarea creditarii sau asteptarile legate de o eventuala ieftinire drastica a preturilor la case, materiale de constructii sau servicii. In 2008 cifra de afaceri inregistrat de AMC Romania a fost de aproximativ 24 milioane de euro, in crestere fata de 2007, cand nivelul acesteia a fost de 21 milioane de euro. Din aceasta valoare, Armat a realizat 5 milioane de euro, Arval (solutii tehnice/arhitecturale complete pentru fatade, acoperisuri, plansee si hale industriale usoare) - 8 millioane de euro, iar Arclad (produse din tabla cutata, panouri si accesorii) - 11 milioane de euro.

Din aceeasi categorie

31 Iul 12:29 | INS: Crestere de 4,2% a numarului de autorizatii de construire emise, in semestrul I
31 Iul 11:35 | COFACE: Austeritatea devine norma in multe tari emergente si in curs de dezvoltare
30 Iul 11:49 | CE solicita reprioritizarea investitiilor si incadrare in bugetul pentru 2025 si 2026
28 Iul 17:10 | INS: Crestere optima a activitatii din constructii, in perioada iunie-august 2025
25 Iul 15:16 | MDLPA creste eficienta folosirii fondurilor publice si asigura finalizarea lucrarilor
18 Iul 12:28 | INS: Volumul lucrarilor de constructii a crescut cu 5,6% in primele 5 luni din 2025
11 Iul 12:40 | Moody’s: Romania este mai aproape de revenirea pe traiectoria fiscal-bugetara
09 Iul 07:00 | ISC nu a avizat nici o documentatie pentru investitii publice in trimestrul I 2025
03 Iul 11:44 | COLLIERS: Dupa un inceput bun de an, sectorul constructiilor da semne de incetinire
30 Iun 16:04 | Proiecte PNRR si licitatii de 5 miliarde euro sunt prioritare pana la finalul anului
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA