Duminică, 04 Mai 2025
RO EN

Analiza Brico Dépôt: Crestere a cererii pentru produsele de imbunatatire a locuintei

Pornind de la obiceiurile de consum ale clientilor si vanzarile inregistrate in perioada pandemiei, Brico Dépôt a realizat o analiza asupra anului 2020, identificand care au fost proiectele de (re)amenajare a locuintei preferate de romani, dar si cele mai cautate produse de bricolaj.
In contextul generat de pandemie, timpul petrecut acasa de majoritatea dintre noi a crescut semnificativ. Astfel, consumatorii au devenit din ce in ce mai interesati de proiectele DIY, constientizand cat este de important sa locuiasca intr-o casa in care sa se simta confortabil, adaptata la nevoile intregii familii, dar si noului context.
Topul proiectelor de amenajare a locuintei preferate de consumatori
In 2020, consumatorii de pe piata locala s-au orientat cu precadere catre proiectele care vizau: instalatii sanitare, electrice, incalzirea sau securitatea locuintelor (24%); renovarea bucatariei (23%); intretinerea/ reparatia casei (23%); renovarea baii (23%); zugravirea/ decorarea peretilor (22%).
Totodata, analiza Brico Dépôt a aratat care au fost cele mai populare alegeri ale romanilor in pandemie, cand vine vorba despre proiectele de (re)amenajare a casei. Astfel, 68% dintre consumatori au preferat sa realizeze proiecte de bricolaj si de gradinarit pentru a se relaxa, in timp ce 59% au cautat modalitati de imbunatatire a spatiului pentru a lucra de acasa. In acelasi timp, 57% au declarat ca au deprins noi abilitati de bricolaj in ultimele luni, iar 48% au avut mai mult timp sa faca lucrari DIY pentru casa si gradina.
“Odata cu schimbarile semnificative aduse de pandemie, ne-am propus sa intelegem mai bine noile nevoi ale clientilor nostri, pentru ca experienta lor in magazinele Brico Dépôt sa fie una cat mai placuta si utila. Pornind de la datele pe care le avem, in perioada urmatoare, ne vom calibra eforturile pentru a-i sprijini sa isi puna in continuare in practica proiectele si ideile de amenajare a locuintei. In acest fel, vom putea sa raspundem si cererii in crestere de pe piata de bricolaj”, a mentionat Adela Smeu, CEO, Brico Dépôt Romania.
Schimbarile in comportamentul consumatorilor au determinat, asadar, o crestere a cererii pentru produsele de imbunatatire a locuintei, dar si a traficului inregistrat in magazinele Brico Dépôt. Astfel, anul trecut, prin toate magazinele Brico a trecut, in medie, aproape toata populatia Romaniei. De exemplu, in topul magazinelor cele mai vizitate de clienti se afla cel din Bucuresti Orhideea, Pantelimon, Brasov, respectiv Cluj.

Din aceeasi categorie

16 Apr 10:55 | UPT: La nivel de tara, proiectele finantate prin PNRR au inceput cu multe intarzieri
15 Apr 10:28 | Boston Consulting: Tarifele comerciale ale SUA redeseneaza rutele comerciale globale
15 Apr 10:31 | Curtea de Conturi: Recomandari de eficientizare a programelor de investitii MDLPA
14 Apr 14:24 | AFM sustine constructia a 26 de fabrici de reciclare cu fonduri de 675 milioane lei
14 Apr 14:36 | AMR: Situatie critica la proiectele PNRR - nu se pot prelungi dupa iunie 2026
08 Apr 12:08 | Romania are un rol de hub regional in viitorul proces de reconstructie din Ucraina
08 Apr 10:11 | Ministerul Finantelor sustine investitiile prin imprumuturi catre autoritatile locale
07 Apr 10:45 | COFACE: Tarife "reciproce" din partea SUA - este declarat razboi comercial
04 Apr 11:52 | RoEM: Noile tarife vamale SUA pot avea un impact major asupra economiei Romaniei
04 Apr 10:34 | MMAP: Romania trebuie sa reduca la jumatate valorile poluantilor din aer, in 5 ani
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA