Duminică, 03 August 2025
RO EN

Analiza Brico Dépôt: Crestere a cererii pentru produsele de imbunatatire a locuintei

Pornind de la obiceiurile de consum ale clientilor si vanzarile inregistrate in perioada pandemiei, Brico Dépôt a realizat o analiza asupra anului 2020, identificand care au fost proiectele de (re)amenajare a locuintei preferate de romani, dar si cele mai cautate produse de bricolaj.
In contextul generat de pandemie, timpul petrecut acasa de majoritatea dintre noi a crescut semnificativ. Astfel, consumatorii au devenit din ce in ce mai interesati de proiectele DIY, constientizand cat este de important sa locuiasca intr-o casa in care sa se simta confortabil, adaptata la nevoile intregii familii, dar si noului context.
Topul proiectelor de amenajare a locuintei preferate de consumatori
In 2020, consumatorii de pe piata locala s-au orientat cu precadere catre proiectele care vizau: instalatii sanitare, electrice, incalzirea sau securitatea locuintelor (24%); renovarea bucatariei (23%); intretinerea/ reparatia casei (23%); renovarea baii (23%); zugravirea/ decorarea peretilor (22%).
Totodata, analiza Brico Dépôt a aratat care au fost cele mai populare alegeri ale romanilor in pandemie, cand vine vorba despre proiectele de (re)amenajare a casei. Astfel, 68% dintre consumatori au preferat sa realizeze proiecte de bricolaj si de gradinarit pentru a se relaxa, in timp ce 59% au cautat modalitati de imbunatatire a spatiului pentru a lucra de acasa. In acelasi timp, 57% au declarat ca au deprins noi abilitati de bricolaj in ultimele luni, iar 48% au avut mai mult timp sa faca lucrari DIY pentru casa si gradina.
“Odata cu schimbarile semnificative aduse de pandemie, ne-am propus sa intelegem mai bine noile nevoi ale clientilor nostri, pentru ca experienta lor in magazinele Brico Dépôt sa fie una cat mai placuta si utila. Pornind de la datele pe care le avem, in perioada urmatoare, ne vom calibra eforturile pentru a-i sprijini sa isi puna in continuare in practica proiectele si ideile de amenajare a locuintei. In acest fel, vom putea sa raspundem si cererii in crestere de pe piata de bricolaj”, a mentionat Adela Smeu, CEO, Brico Dépôt Romania.
Schimbarile in comportamentul consumatorilor au determinat, asadar, o crestere a cererii pentru produsele de imbunatatire a locuintei, dar si a traficului inregistrat in magazinele Brico Dépôt. Astfel, anul trecut, prin toate magazinele Brico a trecut, in medie, aproape toata populatia Romaniei. De exemplu, in topul magazinelor cele mai vizitate de clienti se afla cel din Bucuresti Orhideea, Pantelimon, Brasov, respectiv Cluj.

Din aceeasi categorie

11 Iul 12:40 | Moody’s: Romania este mai aproape de revenirea pe traiectoria fiscal-bugetara
09 Iul 07:00 | ISC nu a avizat nici o documentatie pentru investitii publice in trimestrul I 2025
03 Iul 11:44 | COLLIERS: Dupa un inceput bun de an, sectorul constructiilor da semne de incetinire
30 Iun 16:04 | Proiecte PNRR si licitatii de 5 miliarde euro sunt prioritare pana la finalul anului
30 Iun 11:19 | INS: In mai 2025 s-au eliberat 3.364 autorizatii pentru cladiri rezidentiale
27 Iun 11:51 | INS: Crestere optima a activitatii din constructii, in perioada iunie-august 2025
24 Iun 14:16 | Investitii cu impact: prioritati guvernamentale pentru perioada 2025-2028
23 Iun 10:45 | Bucurestenii respira un aer tot mai toxic - 60% din poluare vine din trafic
23 Iun 10:24 | BEI isi majoreaza plafonul de finantare pentru 2025 la 100 miliarde euro
20 Iun 11:51 | INS: Investitiile in constructii noi au depasit 4 miliarde euro in primul trimestru
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA